کد خبر: ۱۱۶۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶ 30 March 2024

تابناک خوزستان: مجتبی یوسفی، نماینده پرتلاش و تاثیرگذار مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از جوان‌ترین نمایندگان، با فعالیت‌های بی‌وقفه و تعهد به اصول خدمت‌رسانی، توانسته نقش بسزایی در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مردم حوزه انتخابیه‌اش ایفا کند.

وی با تمرکز بر پیگیری حقوق، تسهیلات و... بازنشستگان، کارگران آبفا، شهرداری و دیگر ادارات و سازمان ها، توانسته صدای مطالبات آن‌ها را به گوش مسئولان برساند و در جهت بهبود شرایط کاری و معیشتی آن‌ها گام‌های اساسی بردارد.

علاوه بر مسائل مربوط به حقوق و معیشت اقشار مختلف، او با پیگیری برای به پایان رساندن پروژه‌های مختلف عمرانی و ... نیز تاکید و تمرکز بسیاری داشته است. یوسفی در پیشبرد و تکمیل پروژه‌هایی همچون پل عنافچه و بهبود زیرساخت‌های راه‌ها، نقش کلیدی ایفا نموده و به توسعه ارتباطات و تسهیل در تردد شهروندان در تمامی حوزه ها(هوایی، شوسه و ریلی) کمک شایانی کرده و آورده های متعددی به مردمش هدیه داده.(به گفته رسانه های حوزه اجتماعی این فعالیت‌ها، زندگی روزمره مردم را تحت تاثیر قرار داده و سطح رفاه عمومی را افزایش داده است)

این نماینده مردمی در حوزه ورزش نیز با حمایت از جوانان، باشگاه ها و توسعه اماکن ورزشی به پیشبرد استعدادهای جوان و تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه کمک های ماندگاری کرده است. او معتقد است که ورزش می‌تواند به عنوان ابزاری برای ارتقاء سلامت جسمی و روانی و همچنین افزایش همبستگی اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.

آخرین و شاید مهم‌ترین دستاورد یوسفی، سخنرانی و دفاع او از مردم مظلوم غزه و فلسطین در اتحادیه بین‌المجالس و غیرمتعهدها در ژنو بود. وی به عنوان رئیس هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران، با شجاعت و صلابت، موضع کشورمان را در حمایت از حقوق بشر و دفاع از مظلومین به جهانیان اعلام کرد. این اقدام نه تنها تعهد او به اصول انسان‌دوستانه را نشان داد، بلکه وی را به عنوان یک چهره سیاسی مسلط و متعهد در عرصه بین‌المللی مطرح کرد.

مجتبی یوسفی با این فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی، خود را به عنوان یک نماینده جوان، اما با تجربه در همه امور معرفی کرده است. او با اتکا به ارزش‌های انسانی و اصول اخلاقی، نه تنها در حوزه انتخابیه خود، بلکه در سطح ملی و بین‌المللی به عنوان یک چهره تاثیرگذار شناخته شده است. به عقیده کارشناسان سیاسی و حوزه مجلس و رسانه ها وی با عملکردش برای مردم به معنای واقعی کلمه نمایندگی می کند.

پی نوشت
- مواردی که در نوشته فوق بعنوان عملکرد از وی عنوان شد، تنها گوشه کوچکی از دست آوردهای این نماینده مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار