کد خبر: ۱۱۶۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲ 05 April 2024

جبهه حق اکنون در حال مبارزه با جبهه باطل استجبهه حق اکنون در حال مبارزه با جبهه باطل استجبهه حق اکنون در حال مبارزه با جبهه باطل استجبهه حق اکنون در حال مبارزه با جبهه باطل استجبهه حق اکنون در حال مبارزه با جبهه باطل استجبهه حق اکنون در حال مبارزه با جبهه باطل استجبهه حق اکنون در حال مبارزه با جبهه باطل استجبهه حق اکنون در حال مبارزه با جبهه باطل استجبهه حق اکنون در حال مبارزه با جبهه باطل است

به گزارش تابناک گیلان اسدالله عباسی در یادواره شهدای چاف لنگرود، با قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسمات یادواره شهدا در سطح استان گیلان، اظهار کرد: مردم چاف امروز با حضور در یادواره شهدا سنگ تمام گذاشته و بار دیگر ولایتمداری خود را نشان دادند لذا امروز همه ما مهمان شهدا بوده و آنان دست ما را گرفته و به این مجلس آورده اند.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم یادواره شهدا در گیلان به منظور آشنایی نسل جدید با ویژگی‌های شهدا گفت: به مراسم یادواره شهدا نباید به چشم مجلس ختم نگاه کرد لذا هر چه بیشتر از این مجالس بهره ببریم به موفقیت خواهیم رسید.

استاندار گیلان با اشاره به متقارن شدن بهار طبیعت و قرآن، افزود: امسال بهار طبیعت و بهار قرآن و معنویت و نشاط با هم برابر شد و انسان در این ماه روح و جسم خود را جلا داده و با آرامش به ادامه زندگی می‌پردازند.

عباسی، فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام مقدس جمهوری درخصوص روز قدس را بی‌سابقه دانست و بیان کرد: دیروز مقام معظم رهبری با عمق نگاه خودشان به مسئله قدس تحلیل‌هایی داشتند که بی‌نظیر بوده و چراغ راهی برای مسئولان است، زیرا روز قدس امسال خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب قدس خواهد بود.

وی با بیان اینکه روز قدس یکی از مهم‌ترین روزها در تاریخ جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: اهمیت روز قدس بر همگان مشخص است؛ به نوعی که مقام معظم رهبری در جلسه روز گذشته با کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبی را در خصوص روز جهانی قدس مطرح کردند که باید به آن توجه شود از این رو فردا از همه مردم گیلان دعوت می کنم در راهپیمایی حضور پیدا کرده و به استکبار پاسخی محکم دهند.

استاندار گیلان با اشاره به تلاش استکبار برای به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی در طی ۴۵ سال گذشته بیان کرد: مردم در ۱۲ فروردین سال ۵۸ به جمهوری اسلامی آری گفته و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کرده و هیچوقت از آرمان های خود کوتاه نیامده اند و امروز بر اساس همین باور و اعتقادات در حال حرکت هستیم.

عباسی با بیان اینکه مردم در برهه‌های مختلف وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان داده و تمامی توطئه‌های دشمن را خنثی کرده اند، گفت: دشمن از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی حمله نظامی، ترور، جنگ اقتصادی و هجمه روانی را علیه ملت ایران اعمال کرد ولی جمهوری اسلامی با قدرت در حال طی کردن مسیر خود است و به فرموده مقام معظم رهبری، در حال رسیدن به قله هستیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به انزوای رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی افزود: آمریکای جنایتکار از هیچ کمکی به رژیم کودک‌کش و جانی صهیونیستی دریغ نکرده و علنا تمامی قطعنامه های سازمان ملل علیه این رژیم منحوس را وتو می‌کند که نشان دهنده‌ اوج وقاحت آمریکا است.

استاندار گیلان با اشاره به جنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی در غزه و مراکز درمانی فلسطین بیان کرد: آمریکا و کشورهای غربی بویی از انسانیت و حقوق بشر نبرده اند و مانند دوران سرمایه‌داری در حال کمک به رژیم صهیونیستی برای کشتن زنان و کودکان بی گناه در غزه هستند.

عباسی یکی از اهداف رژیم صهیونیستی را سلطه بر غزه و نابودی جبهه مقاومت و حماس دانست و تصریح کرد: هدف رژیم صهیونیستی ایجاد تعامل با برخی کشورهای عربی و سلطه بر غزه، فلسطین و نابودی حماس بود ولی جبهه مقاومت مانع از چنین کاری شد و این رژیم منحوس به هدف خود نرسید.

وی با بیان اینکه حمله به کنسولگری ایران توسط رژیم صهیونیستی حاکی از به جنون رسیدن نتانیاهو و به انزوا رسیدن این فرد جنایتکار است، گفت: کنسولگری یک کشور به معنای خاک آن کشور است ولی رژیم غاصب صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در سوریه تعدادی از فرماندهان سپاه و یاران حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند ولی آنان بدانند فرزندان خمینی کبیر بیش از گذشته‌ برای اعتلای انقلاب اسلامی مصمم هستند.

استاندار گیلان با اشاره متحد شدن آمریکا و تمامی کشورهای غربی با رژیم صهیونیستی برای نابودی ایران اسلامی و محور مقاومت در چند سال گذشته، بیان کرد: جبهه حق اکنون در برابر جبهه باطل در حال مبارزه است لذا امنیت امروز کشور مرهون فداکاری‌های شهدایی همچون قاسم سلیمانی ها، حق‌بین ها، حسین‌پورها و زاهدی‌ها است که نگذاشتند داعش به هدف خود یعنی نفوذ به جمهوری اسلامی برسد.

عباسی با تاکید بر اجرای دقیق قانون عفاف و حجاب در کشور تصریح کرد: رعایت حجاب تکلیف شرعی و قانونی است و لذا دشمنان و برخی همدستان آنان در کشور بدانند امروز ما در کشوری زندگی می کنیم که برای اعتلای اسلام و قرآن و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و خشنودی امام زمان(عج) ۳۰۰ هزار شهید را تقدیم کردیم.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در راستای توسعه کشور در دولت سیزدهم ایجاد شده است، افزود: در این مدت در گیلان پل میدان گیل، هشت کیلومتر آزادراه منجیل - رودبار و پل کابلی آستانه اشرفیه به بهره‌برداری رسیده و راه‌آهن رشت - کاسپین نیز با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری میرسد.

استاندار گیلان اجرای برنامه هفتم توسعه را دیگر برنامه مهم دولت سیزدهم در کشور دانست و گفت: توزیع عادلانه ثروت در کشور انجام شده و در تلاشیم تا برنامه هفتم توسعه و رشد هشت درصدی اقتصادی را محقق کنیم.

عباسی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه کشور در حوزه‌های مختلف خاطرنشان کرد: در کشور ۱۰۰ هزار عضو هیئت علمی، ۱۵۰ هزار پزشک متخصص و ۱۴ میلیون دانشگاهی داریم و هفت درصد معادن جهان در اختیار ماست که همگی ظرفیت ایران در عرصه‌های مختلف را نشان می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار