مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) ۲۳ پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶ 08 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، رضا خواجه‌ای امروز (دوشنبه، ۲۰ فروردین ماه) با بیان اینکه این پروژه‌های عمرانی در سه حوزه عمران روستایی، مسکن شهری و بهسازی و مسکن روستایی به بهره‌برداری خواهد رسید، ادامه داد: هشت پروژه بهسازی و مسکن روستایی در همه شهرستان‌ها و ۱۴ پروژه در حوزه عمران روستایی در این زمان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی از کلنگ‌زنی پروژه ۴۲ واحدی نهضت ملی مسکن در شهرستان سلطانیه خبر داد و گفت: این نهاد در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن حدود ۲۰۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا و ۱۳۴۳ واحد در دست طراحی دارد.

خواجه‌ای یکی از مهمترین اهداف و رسالت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تأمین مسکن محرومان و اقشارکم درآمد دانست و با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به‌عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به‌عنوان یک نهاد برآمده از متن انقلاب، امسال در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری همه توان خود را برای تحقق شعار سال به میدان خواهد آورد.

او به اجرای طرح هادی روستایی اشاره و بیان کرد: تعداد اجرای طرح‌های هادی در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار، ۴۴۸ روستاست و میانگین اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان ۶۳.۷ درصد و در کشور ۵۷ درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان بازسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی را از دیگر فعالیت‌های مهم این نهاد دانست و افزود: از مجموع ۹۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان، تاکنون ۵۷ درصد مقاوم‌سازی شده است. امیدواریم تا پایان سال ۱۴۱۰ شاهد مقاوم‌سازی همه واحد‌های مسکونی روستایی در استان باشیم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار