امام‌جمعه بروجرد گفت: برگزاری کلاس آموزشی با موضوعات عقیدتی همراه با کلاس‌های هنری لازم است.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰ 08 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی امروز ۲۰ فروردین‌ماه در دیدار مدیران حوزه هنری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد و اعضای ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی بروجرد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی و هفته هنر انقلاب، اظهار کرد: از هنرمندانی که نسبت به اتفاقات اخیر در سطح جامعه واکنش انقلابی نشان و آثار فاخری را خلق کردند تشکر می‌کنم.

وی خطاب به مدیران، خاطرنشان کرد: نیاز است بستر‌های بیشتر و بهتری برای ارائه آثار هنرمندان توسط ادارات مربوط قرار گیرد.

امام‌جمعه بروجرد همچنین بر لزوم برگزاری کلاس آموزشی با موضوعات عقیدتی همراه باکلاس‌های هنری تأکید کرد.

عباس خسروی رئیس حوزه هنری بروجرد نیز در این دیدار، گفت: در هفته هنر انقلاب برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود که افتتاح پنج نمایشگاه مختلف هنری از هنرمندان شهرستان بروجرد در تالار شهید علی حسن نوری حوزه هنری بروجرد از جمله این برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد: همچنین در این هفته نمایشگاه خوشنویسی، نمایشگاه نقاشی آبرنگ، نمایشگاه آثار عکاسی هنرمندان بروجردی و نمایشگاه تاریخ انیمیشن بروجرد در هفته هنر انقلاب افتتاح و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

رئیس حوزه هنری بروجرد بیان کرد: در هفته هنر انقلاب کارگاه و محفل شعر انقلاب با حضور شاعران مطرح شهرستان در حوزه هنری بروجرد برگزار خواهد شد.

خسروی ادامه داد: همچنین در هفته هنر انقلاب رویداد خوشنویسی با موضوع شهیدالقدس بر مزار شهید سید علی صالحی روزبهانی توسط اساتید خوشنویس شهرستان بروجرد برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: پخش ویژه برنامه معرفی بروجرد، هنرمندان و صنایع‌دستی در برنامه ایران دوست داشتنی که به همت حوزه هنری لرستان و بروجرد ضبط شده و از شبکه اول سیما در هفته هنر انقلاب پخش خواهد شد.

رئیس حوزه هنری بروجرد تصریح کرد: امروز نیز در اولین روز هفته هنر انقلاب، اجرای زنده نماهنگ طوفان الاقصی تهیه شده در دفتر حوزه هنری بروجرد با صدای علیرضا داودی، در کاخ موزه نیاوران تهران اجرا شده است.

گفتنی است، بعد از دیدار با امام جمعه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر حوزه هنری به همراه جمعی از هنرمندان با حضور در گلزار شهدای بروجرد ضمن قرائت فاتحه، به مقام شهدا به ویژه شهید سید عباس صالحی روزبهانی که در سوریه اخیرا به شهادت رسید، ادای احترام کردند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار