کد خبر: ۱۱۶۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲ 10 April 2024

مدیرکل منابع طبیعی مازندران در گفت و گویی اظهار کرد:

قاچاقچیان چوب در اقدامی انتقام جویانه به قطع درختان حاشیه جاده شهرستان بهشهر روی آورده‌اند تا ما را از برخورد قانونی خود در صیانت از جنگل منصرف کنند.

سید علی علوی امروز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تشدید اقدامات حفاظتی منابع طبیعی استان در یک ماه گذشته؛ شاهد ۸ مورد حمله از سوی قاچاقچیان منابع طبیعی و چوب به همکاران و خانوده‌هایشان هستیم.

وی افزود: قاچاقچیان منابع طبیعی در آمل، بهشهر و گلوگاه به منازل، خودرو، باغ‌های مرکبات و وسایل و تجهیزات زندگی نیروهای منابع طبیعی حمله کرده و خسارت جدی وارد کرده‌اند.

مدیرکل منابع طبیعی مازندران با تاکید بر اینکه صیانت و حفاظت از منابع طبیعی در استان با جدیت پیگیری می‌شود و اجازه تعرض به هیچ منفعت طلبی داده نمی‌شود، تصریح کرد: با مجوز قانونی حساب بانکی قاچاقچیان مسدود، خودروهای آنان توقیف و دپوی چوب این افراد خاطی تعطیل شد از این رو تهدید کردند که تلافی را سر شما و همکارانتان در می‌آوریم.

این مسئول با بیان اینکه از شب گذشته با مجوزی که از سوی دادستان دریافت شد؛ گشت شب هم در جنگل‌ها مستقر بود و یک توقیفی هم داشتیم، تصریح کرد: ساعت سه صبح روز ۲۲ فروردین در چها نقطه که صعب‌العبور شهرستان بهشهر قاچاقچیان چوب با اره موتورهای شارژی در اقدامی غیراخلاقی به قطع درختان پرداختند.

وی افزود: این اقدام مذبوحانه قاچاقچیان چوب در مازندران مسئولان را در برخورد قانونی مصمم‌تر کرده و موجب می‌شود ما در برخورد با آنان عقب‌نشینی نکنیم.

علوی از رسانه‌ها و حامیان منابع طبیعی درخواست کرد تا با فرهنگ‌سازی در صیانت از اموال عمومی و نعمات خداوند روشنگری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار