جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی بمباران اماکن نظامی صهیونیست‌ها را سیلی محکمی به تجاوز‌های رژیم صهیونیستی دانست.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹ 15 April 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی با ابراز شادمانی و خرسندی درپی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سرداران ایرانی، این اقدام را تاریخی و موجب رعب و وحشت گسترده استکبار جهانی و دیگر جیره‌خوارانش دانست.

در بیانیه جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی آمده است: وَ قالَ الَّذِینَ کَفَرُوا لِرُسُلِهِمْ لَنُخْرِجَنَّکُمْ مِنْ أَرْضِنا أَوْ لَتَعُودُنَّ فِی مِلَّتِنا فَأَوْحی إِلَیْهِمْ رَبُّهُمْ لَنُهْلِکَنَّ الظَّالِمِینَ:»، ولی کفرپیشگان به پیامبرانشان گفتند: مسلماً ما شما را از سرزمین خود بیرون خواهیم کرد، مگر اینکه هم‌کیش ما شوید. پس پروردگارشان به آنان وحی کرد: ما قطعاً ستمکاران را نابود می‌کنیم.

بمباران اماکن نظامی صهیونیست‌ها و پرتاب بیش از ۳۰۰ موشک به خاک این رژیم سفاک توسط دلاورمردان و شیرمردان سپاهی سیلی محکمی در راستای مطالبه بحق ایران در پاسخ به تجاوز‌های رژیم کودک‌کش به اماکن دیپلماتیک کشورمان را براساس منشور سازمان ملل متحد بود که اگرصهیونیست‌ها غلط اضافی کرده و بار دیگر اقدامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کنند، پاسخی شدیدتر و غیرقابل جبران‌پذیر توسط نیرو‌های نظامی و جان بر کف ما داده خواهد شد.

همان‌طور که رهبر انقلاب اسلامی فرموده بودند که پاسخ پشیمان‌کننده‌ای خواهیم داد، به حول قوه الهی شب گذشته ما شاهد این پاسخ بودیم که قلوب تمامی مسلمانان جهان بالاخص خانواده شهدای معظم و ملت ایران را خشنود کرد و یک‌بار دیگر قدرت نظامی و دفاعی کشور عزیزمان را به مستکبران جهانی ثابت کرد.

در پایان، ما جامعه روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی ضمن تبریک این پیروزی عزت‌آفرین به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده محترم حادثه تروریستی در دمشق و ملت شریف ایران، ضمن آرزوی موفقیت بیشتر و خداقوت به سپاهیان عزیز و حافظان امنیت این اطمینان را می‌دهیم که اهل سنت کشور به‌ویژه خراسان شمالی همیشه گوش به فرمان اولی الامر مسلمین بوده و خواهند ماند و برای صیانت از کشور تا پای جان ایستاده‌اند.

من الله توفیق

الحاج گلدی آخوند کمالی و الحاج خالمحمد آخوند سرفراز

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار