استاندار کرمان گفت: عملیات وعده صادق انرژی مثبتی در دل همه آزادگان جهان، مسلمانان و به طور ویژه مدافعان انقلاب در منطقه و جهان ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴ 15 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، محمدمهدی فداکار شامگاه ۲۶ فروردین ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به حمله سپاه پاسداران به مواضع رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عملیات وعده صادق کار بسیار بزرگ و افتخار بزرگی بود و به دشمن فهمان دست از پا خطا کنند چنان سیلی می‌خورند که تا پایان عمر یادشان بماند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری سفارت ایران در سوریه چنان ضربه‌ای خورد که مبداء تاریخ برای عمر چند دهه این رژیم جعلی خواهد بود.

فداکار با اشاره به اینکه ارزش کار نظامی ایران را همه دنیا فهمید، تصریح کرد: عبور این پهپاد‌ها و موشک‌ها از رینگ‌های مختلف و سپر‌های موشکی و رسیدن به هدف کار بسیار بزرگی بود.

استاندار کرمان با بیان اینکه ارزش روانی عملیات وعده صادق مهم‌تر از ارزش نظامی آن بود، افزود: رژیم صهیونیستی ضربه‌ای به جمهوری اسلامی زد و فکر نمی‌کرد چنین ضربه‌ای بخورد.

وی گفت: عموما اینگونه بوده که صهیونیست‌ها هر ضربه‌ای به ایران زدند، به طور رسمی و غیررسمی پاسخش را گرفته‌اند، اما این بار نظام اسلامی تصمیم سیاسی مهمی گرفت و این تصمیم مهم‌تر از عمل نظامی بود.

فداکار بیان کرد: عملیات وعده صادق انرژی مثبتی در دل همه آزادگان جهان، مسلمانان و به طور ویژه مدافعان انقلاب در منطقه و جهان ایجاد کرد و جنایت‌های شش ماه اخیر رژیم صهیونیستی تلافی شد.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هشدار سطح قرمز هواشناسی برای بارندگی روز‌های آینده گفت: سامانه جوی از جنوب کشور به سمت استان‌های بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان می‌آید و شهرستان‌های قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب، جازموریان، ریگان و نرماشیر بیشتر تحت تاثیر این سامانه خواهند بود.

وی اظهار کرد: همه باید کمک کنیم، رحمت الهی برای مردم زحمت ایجاد نکند و به دلیل پیش‌بینی حجم بالای بارش‌ها، مرخصی مدیران لغو شده و با فرمانداران هماهنگی لازم برای آمادگی صورت گرفته و در شهرستان‌ها نیز مرخصی‌ها باید لغو شود.

فداکار تصریح کرد: شهرداران و مدیران مربوطه نباید بگذارند مردم دچار مشکل بشوند و در نقاطی که در معرض خطر است، مردم را قانع کنند وسیله‌ها را جمع کنند و در صورت لزوم، تخلیه صورت بگیرد.

وی بیان کرد: باید تدابیر لازم صورت بگیرد تا در صورت بسته شدن راه‌ها، امکان کمک رسانی به مردم وجود داشته باشد و اگر باید امکانات یا نیروی انسانی در منطقه مستقر بشود، تا فردا شب صورت بگیرد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار