در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری آذربایجان غربی بر نقش مردم در مدیریت مشکلات اقتصادی و لزوم فراهم کردن بسترهای این امر از سوی مسئولان تاکید شد.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹ 16 April 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ارومیه در این جلسه با تبریک اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در موشک باران رژیم غاصب صهیونیستی گفت: نقش واحدهای تولیدی از نقش رزمندگان اسلام در جبهه کم نیست چرا که اکنون جنگ اقتصادی دشمن است که در صحنه مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با بیان اینکه در حکومت اسلامی محور مردم هست گفت:حکومت اسلامی مردم نهاد است و اساس و محور در نظام اسلامی مردم می باشد و آنچنان که مردم در دوران دفاع مقدس پای کار آمدند و جنگ را مدیریت کردند و توفیقات ارزشمندی حاصل گردید اکنون هم نقش مردم در موضوع تولید و اقتصاد بسیار حائز اهمیت و تعیین کننده است و یقینا اگر مردم پای کار باشند مشکلات اقتصادی هم به شایستگی مدیریت خواهد شد و تکلیف دولتمردان هم این است که زمینه حضور مردم را فراهم نمایند‌.

رئیس کل دادگستری استان هم دراین جلسه باتقدیر و تشکر از حماسه غرور آفرین سپاهیان اسلام در موشک باران رژیم غاصب صهیونیستی گفت:امنیت ایران اسلامی خط قرمز ملت ایران است و فرزندان ملت در لشگر اسلام با قاطعیت پاسخ کوبنده ای را به اشغالگران قدس دادند که واقعا مایه مباهات است.

وی افزود:امروز در خدمت افسران جنگ اقتصادی هستیم و تلاش خواهیم کرد برای تحقق فرمان رهبرمعظم انقلاب در خصوص جهش تولید هم مسائل را واکاوی و هم تصمیمات کاربردی اتخاذ نمائیم چرا که فرمان مقام معظم رهبری از همه جهت تکلیف همگانی است و باید لبیک عملی به فرمان معظم له بگوئیم.

رئیس کل دادگستری استان یادآور شد:آذربایجان غربی ظرفیتهای بزرگی درحوزه های گمرک، کشاورزی و صنعت دارد و می بایست از این ظرفیتها با برنامه ریزی درست و صحیح نهایت بهره را برد.

مقام ارشد قضایی استان به آسیب های اجتماعی موجود اشاره و گفت: یکی از علتهای مهم آسیب های اجتماعی و ارتکاب جرم در جامعه مشکل اشتغال و معیشت است که چنانچه واحدهای تولیدی فعالانه تولید را پیش ببرند یقینا این آسیب ها و جرایم به حداقل خواهد رسید.

عتباتی به حمایتهای قضایی صورت گرفته از واحدهای تولیدی اشاره و گفت:در سال۱۴۰۲ بیش از ۴۷ بازدید از واحدهای تولیدی با ۲۰جلسه و ۳۰۰مصوبه در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در استان صورت گرفت و بالغ بر ۸۰۰۰فرصت شغلی در استان صیانت شد.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیزدر این جلسه گفت:دستگاه قضایی در راستای تکالیف قانونی خود و دستورات ابلاغی ریاست معظم قوه قضائیه و دادستانی کل کشور گره گشایی از فعالیتهای تولیدی و بنگاههای اقتصادی را جز تکالیف و وظایف خود می داند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار