احسان بهرامی رئیس هیئت اسکیت استان با بیان موفقیت‌های رشته اسکیت در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اگر حامی مالی داشته باشیم و اعتباراتی در اختیار این هیئت باشد توانایی زیادی برای درخشش در این رشته ورزشی داریم.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 22 October 2015
رئیس هیئت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد با درخواست از کسانی که توانایی کمک به ورزش در استان را دارند، افزود: رشته مفرح اسکیت در صورت حمایت در استان قادر به افتخارآفرینی در عرصه‌های ملی و حتی بین‌المللی است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد احسان بهرامی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان موفقیت‌های رشته اسکیت در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اگر حامی مالی داشته باشیم و اعتباراتی در اختیار این هیئت باشد توانایی زیادی برای درخشش در این رشته ورزشی داریم.
این مسئول گفت: دیدیم که در طول چند وقت اخیر در دو رده آقایان و بانوان استان ما در مسابقات کشوری درخشید و مقام قهرمانی مسابقات کشوری مردان و نایب قهرمانی خانم‌ها را در مسابقات کشوری بیرجند داشتیم.
بهرامی به موفقیتی دیگر از این رشته ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: با موافقت فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی میزبان اردوی انتخابی تیم ملی اسکیت رول‌بال کشور برای حضور در رقابت‌های جهانی هستیم.
وی به تاریخ برگزاری این اردو و مکان آن در استان اشاره کرد و گفت: در روزهای 7 و 8 آبان‌ماه در سالن 1200 نفره مجموعه کوثر یاسوج این اردو برگزار می‌شود.
رئیس هیئت اسکیت استان گفت: در این اردو 18 نفر از بانوان برتر در اسکیت رول‌بال و 18 نفر از آقایان حضور دارند که در نهایت 12 نفر آقایان و به همین تعداد از بانوان برای تیم ملی انتخاب خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار