مدیر فرودگاه شهدای اراک از افزایش تعداد پرواز از فرودگاه اراک به مقصد عسلویه خبر داد
کد خبر: ۱۱۶۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱ 22 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،محمدطاهری مدیر فرودگاه شهدای اراک از افزایش تعداد پرواز از فرودگاه اراک به مقصد عسلویه خبر داد و گفت: پرواز مسیر عسلویه - اراک - عسلویه از تاریخ یکم اردیبهشت در فرودگاه اراک با شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام شد.

طاهری با اشاره به اینکه پرواز مسیر عسلویه توسط شرکت هواپيمایی آساجت در روزهای یکشنبه هر هفته و بصورت برنامه ای در حال انجام است، گفت: پرواز مسیر عسلویه همواره مورد توجه بخش صنعت استان است و متقاضیان قابل توجهی دارد، در سالهای قبل نیز توسط برخی شرکتهای هواپیمایی بدلیل محدودیتهای عملیاتی این شرکت ها، تنها با یک پرواز در فرودگاه اراک انجام می‌گرفت و از این پس شرکت هواپیمایی پارس ایر اقدام به برقراری پرواز در این مسیر نموده است که بصورت برنامه ای در آمار پروازهای هفتگی این فرودگاه قرار می گیرد.

مدیر فرودگاه اراک ادامه داد: ان شاءالله با پیگیری های به عمل آمده پرواز در این مسیر با توجه به استقبال و درخواست های مردمی افزایش خواهد داشت.

مدیر فرودگاه اراک ضمن اعلام در دستور کار قرارداشتن افزایش پروازهای مستقیم از فرودگاه شهدای اراک اعلام نمودند، در مسیرهای دیگر پروازی با توجه به ظرفیت های موجود و درخواست های مکرر همشهریان پیگیر برقراری پرواز برای همشهریان گرامی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار