رئیس بیمه سلامت سرپل ذهاب:
رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان سرپل ذهاب گفت: ۶۷ درصد از جمعیت این شهرستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹ 29 April 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، بهروز کرمی شامگاه یکشنبه در نشست با فرماندار سرپل ذهاب که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دهک‌های درآمدی یک تا پنج در سرپل ذهاب بیمه سلامت رایگان دارند.

وی با اشاره به خدمات این سازمان به بیمه شدگانش، افزود: ۶۷ درصد از جمعیت شهرستان سرپل ذهاب تحت پوشش سازمان بیمه سلامت قرار دارند.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان سرپل ذهاب ادامه داد: دهک‌های درآمدی ۶ تا ۹ نیز با تخفیف پرداختی ۲۰ تا ۵۰ درصدی در صندوق بیمه سلامت همگانی ایرانیان زیر پوشش خدمات این سازمان قرار دارند.

کرمی طرح‌های حمایتی بیمه سلامت در قبال بیمه‌شدگانش اشاره کرد و گفت: یکی از این طرح‌ها رایگان شدن خدمات بستری دهک‌های یک تا ۳ و همچنین کودکان زیر هفت سال سن در مراکز دولتی دانشگاهی است.

به گفته وی، یکی از اقدامات شاخص این سازمان تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج است که با تشکیل آن ارائه خدمات از پنج نوع به ۱۰۷ نوع بیماری افزایش یافته است.

کرمی اضافه کرد: خدمات تخصصی ناباروری نیز در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.

وی افزایش خدمات توانبخشی از ۹ کد خدمتی به ۵۹ کد را از مهمترین اقدامات این سازمان دانست و تاکید کرد: رضایتمندی بیمه شدگان و نیز ارباب‌رجوعان این سازمان در اولویت برنامه‌های بیمه سلامت قرار داشته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار