اسامی۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه ادبی «قاف» در بخش داستان اعلام شد و نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱ 29 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعداد‌های برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد که نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

فرایند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله انجام گرفت. در مرحله اول، آثار اعضای مراکز کانون پرورش_فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی و داوری قرار گرفت و در مرحله دوم اعضا برای گفتگو دعوت شدند. گفتگو‌ها به شکل غیرحضوری در فضای اسکای‌روم ازسوی گروه ارزیابی، در پنج جلسه شش ساعته انجام گرفت.

در پایان ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان انتخاب شده و به باشگاه رویش استعداد‌های برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اسامی راه‌یافتگان به باشگاه رویش استعداد‌های برتر ادبی نوجوان قاف (بخش داستان) معرفی شده و زینب جهان‌پرور از استان سمنان هم در فهرست معرفی‌شدگان قرار دارد.

اردوی منتخبیپ باشگاه قاف داستان به‌زودی با حضور اعضای برگزیده این بخش برگزار خواهد شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار