کد خبر: ۱۱۶۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴ 12 May 2024

تابناک خوزستان: شرکت بیمه البرز و هلدینگ صبا انرژی وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری تفاهم نامه احداث پالایشگاه ۲۰ هزار بشکه ای در حوزه مسجدسلیمان بزرگ در منطقه زیلایی را به امضا رساندند.

براساس این تفاهم نامه، شرکت بیمه البرز با مدیر عاملی موسی رضایی میرقائد، از محل اجرای بیمه نامه زندگی پروژه محور «تاراز»، در اجرای این پروژه مهم در منطقه زیلایی مسجدسلیمان مشارکت می کند.

در همین رابطه، موسی رضایی عنوان کرد: این پروژه در راستای شعار سال یعنی مشارکت مردم در اقتصاد طراحی شده و مردم منطقه مسجدسلیمان بزرگ با خرید بیمه نامه زندگی البرز می توانند در این پروژه مشارکت کنند. در انتها و زمان بهره برداری نیز مردم می توانند بیمه نامه خریداری شده خود را تبدیل به سهم کنند و سهامدار و مالک پروژه شوند.

وی افزود: این پروژه کمک زیادی به کاهش بیکاری و همچنین توسعه مردم محور در شهرهای مسجدسلیمان، لالی و اندیکا خواهد کرد که پیش بینی می کنیم به زودی وارد فاز اجرایی شود.

علیرضا زمانپور مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی نیز اظهار داشت: ما در سال ۱۴۰۲ پیشگام استفاده از مشارکت مردمی در اقتصاد و پروژه‌های تولیدی بودیم و امسال با جدیت بیشتری، منویات مقام معظم رهبری را اجرایی خواهیم کرد.

وی افزود: در همین راستا، تفاهم نامه احداث پالایشگاهی در مسجدسلیمان بزرگ را با مشارکت بیمه البرز امضا کرده ایم که انتظار می رود در آینده نزدیک وارد فاز اجرایی شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار