تابناک هرمزگان- نشست معرفی توانمندی های صادراتی صنعت فولاد ایران با حضور جمعی از مدیران و مسئولین فولاد ایران و همچنین بازرگانانی از کشورهای مختلف جهان به همراه اصحاب رسانه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳ 28 April 2024

نشست معرفی توانمندی های صادراتی صنعت فولاد ایران با حضور جمعی از مدیران و مسئولین فولاد ایران و همچنین بازرگانانی از کشورهای مختلف جهان به همراه اصحاب رسانه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

 دکتر احسان دشتیانه، مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس و عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، در نشست معرفی توانمندی های صادراتی فولاد ایران در نمایشگاه ایران اکسپو، ضمن تشریح روند تولید فولاد در جهان و ایران، از صبا فولاد خلیج فارس (فصبا) به عنوان یکی از سه صادرکننده بزرگ بریکت در دنیا نام برد و قابلیت صادراتی این شرکت فولادی را تشریح کرد.

در این نشست که در راستای توسعه صادرات زنجیره فولاد ایران و در قالب نمایشگاه ایران اکسپو برگزار شد، علاوه بر میهمانان خارجی از ۱۰ کشور جهان، مسئولینی از وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت نیز حضور داشتند.

در این نشست در کنار ارائه انجمن تولیدکنندگان فولاد از وضعیت تولید و صادرات زنجیره فولاد کشور، مدیران شرکت های فولادی نیز به ارائه کارنامه و توانمندی های خود در حوزه صادرات پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار