مدیرکل راه شهرسازی از تامین ۲۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن طی توافق با بخش خصوصی در مرکز استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۳ 14 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و وبویراحمد، محمد راستاگفت: با توجه به اقدامات انجام شده هم اینک ۲۰ هکتار از زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان از طریق توافق با بخش خصوصی تامین شده و در اختیار این طرح قرار گرفته است.
ذاستا افزود : شاید نخستین و مهمترین گام در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان ما تامین زمین مورد نیاز بود که این کار به ویژه در شهر یاسوج با توجه به کمبود زمین و بالا بودن قیمت زمین با دشواری‌هایی به مراتب بیشتر از شهر‌های دیگر استان همراه بود.
راستا تصریح کرد: با وجود همه مشکلات و موانع، متولیان امر موفق شدند که در استان ۷۳ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین کنند که بخشی از این زمین‌ها در قالب توافق با مالکان بخش خصوصی و دولتی تامین شد و در اختیار طرح نهضت ملی مسکن استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: تعهد استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح نهضت ملی مسکن طی چهارسال ۴۸ هزار واحد مسکونی است و با آغاز فرایند نام نویسی در ۱۹ شهر استان، ۷۳ هزارششصدو یازده نفر متقاضی مسکن ملی اقدام به نام نویسی کردند که در نهایت پس از پالایش، تقاضای ۲۷ هزارششصد یازده نفر به تایید نهایی رسید.
راستا افزود: هم اکنون تعداد ۵ هزار ششصدو پنحاه واحد مسکونی در حال ساخت داریم که از این تعداد هزارو ۳۲۳ واحد بصورت ویلایی و بقیه واخد‌ها به صورت آپارتمانی در حال ساخت هستند.
عمده کمبود زمین در طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه وبویراحمد مربوط به مرکز استان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار