امروز فریدون همتی نماینده منتخب مردم استان ایلام با علم به این مشکل و در مسیر تحقق وعده های خود به مردم نجیب استان. قبل از آغاز رسمی وظیفه نمایندگی خود ،دیدارهای پر دستاوردی با مسولین سازمان هواپیمایی و شرکت های فعال در استان داشتند که نوید بخش روزهای بهتری برای فرودگاه ایلام خواهد بود
کد خبر: ۱۱۶۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱ 14 May 2024

تابناک ایلام :: یکی از اساسی ترین مشکلات حوزه حمل و نقل در استان ایلام در یک سو کاهش ، تاخیر و کنسلی پروازهای فرودگاه ایلام و در سویی دیگر عدم اهتمام شرکت های هواپیمایی به افرایش پروازهای این فرودگاه است.

موضوعی که به شکل نبود صندلی و هفت خان تامین بلیط پروازها در شرایط اضطراری برای بخش اعظمی از هم استانی ها ظهور و بروز کرده است.

امروز فریدون همتی نماینده منتخب مردم استان ایلام با علم به این مشکل و در مسیر تحقق وعده های خود به مردم نجیب استان. قبل از آغاز رسمی وظیفه نمایندگی خود ،دیدارهای پر دستاوردی با مسولین سازمان هواپیمایی و شرکت های فعال در استان داشتند که نوید بخش روزهای بهتری برای فرودگاه ایلام خواهد بود.

در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت فعال شدن پروازها حداقل به صورت روزانه توافق شد در گام اول از هفته اینده یک پرواز به پروازهای ایلام اضافه شود و در گام دوم پیگیری ها و تلاش برای برقراری پروازها بصورت روزانه ادامه خواهد داشت.

دیدار دیگر دکتر همتی امروز با حضور برخی معاونین شرکت فرودگاه ها و نماینده شرکت هواپیمایی ماهان برگزار شد که توافقاتی بر مبنای تفاهمات گذشته استان با ماهان مقرر گردید در گام اول پرواز موجود ماهان با کنسلی روبرو نشود و مذاکراتی برای افزایش پروازها در جلسات بعدی دنبال شود

در این دیدار مدیرگل فرودگاه ایلام و معاون توسعه فرودگاه مهراباد اقای دکتر همتی را همراهی کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار