تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه بخشی از تأمین امنیت با رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و حمایت از محرومان تأمین می‌شود، گفت: کمک به محرومان که در دین به آن توصیه شده است باید به‌گونه‌ای باشد که کرامت و شان آنان حفظ شود.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵ 14 May 2024

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی در آیین اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نیازمندان قم با بیان اینکه کمک به محرومان و نیازمندان در همه دنیا البته با اهداف و مقاصد متفاوت دیده می شود، گفت: در برخی کشورها با اهداف تبلیغاتی و مقاصد سیاسی صورت می‌گیرد و نمونه آن را در قضایایی که در فلسطین اتفاق می افتد شاهدیم.

وی عنوان کرد: آنان به‌راحتی هزاران انسان بی‌گناه را می‌کشند و جنایت ها می کنند و بعد برای نجات یک پرنده فیلم می‌سازند و تبلیغات می‌کنند و حرف از حقوق بشر می‌زنند.

وی با بیان اینکه بخشی از تأمین امنیت با رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و حمایت از محرومان تأمین می‌شود، گفت: ورود سپاه پاسداران به بحث کمک به محرومان با دلیل منطقی، قرآنی، روایی و اهل بیتی صورت‌گرفته است.

وی بر تعاون و همکاری در کارهای خیر تأکید کرد و افزود: همان‌طور که دشمنان ما در گناه و دشمنی با ما با هم همکاری می‌کنند ما نیز باید در کارهای خیر با هم همدلی و همکاری کنیم؛ زیرا برکاتی زیادی در امور تعاونی و مشارکتی نهفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم نیز گفت: در راستای حمایت از زوج‌های جوان و نوعروسان ۳۱۳ سری جهیزیه دراین استان اهدا شد.

حجت‌الاسلام محمدطه مهری افزود: ۱۲ مورد از افرادی که این جهیزیه‌ها را دریافت کردند، زوج‌هایی با مهریه کمتر از ۱۴ سکه، ۱۳ نفر از فرزندان ایتام و ۳ نفر از دانشجویان بودند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار