سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: مشارکت حداکثری مدیران مدارس، آموزگاران، راهبران و سرگروه‌های آموزشی ابتدایی در این رویداد بین المللی با هدف ایجاد فرصت هم افزایی، هم گرایی و وحدت بخشی در راستای انتقال تجارب تحول آفرین را می‌طلبد.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲ 15 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد محمد جمالی با اشاره به برگزاری رویداد «الف تا» در مدارس استان گفت: رویداد «الف تا» با شعار "حمایت و به اشتراک گذاری ایده‌ها و تجارب تحول آفرین مدرسه‌ای محلی" برای شناسایی، تقویت، حمایت و انتشار تجربه‌ها و ایده‌های تحوّل‌آفرین آموزش و پرورش استان آغاز شده است
وی افزود: رویداد الف تا به عنوان الفبای تحول در آموزش و پرورش، زمینه ساز شکوفایی خلاقیت‌های آموزشی و تربیتی معلمان، بسط تجارب و هم افزایی است.
جمالی تصریح کرد: رویداد «الف تا» یک محل برای الهام‌گیری از فعالیت‌های نوآورانه در سطح مدارس است که خروجی این فعالیت‌ها در قالب سند تحول مدیریتی در قالب نمایشگاهی در تهران برگزار می‌شود.
وی، الگوسازی و قله سازی از قهرمان‌های هویتی تربیتی، به اشتراک گذاشتن تجارب تحول آفرین مدرسه‌ای و امیدآفرینی در نظام آموزشی را سه هدف عمده رویداد الفتا عنوان کرد..
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: جشنواره «الف تا» بستری مناسب برای همکاران فراهم کرده است تا ایده‌ها و تجارب خاص مدارس خود را نشر و اشاعه دهند، لذا مشارکت حداکثری مدیران مدارس، آموزگاران، راهبران و سرگروه‌های آموزشی ابتدایی در این رویداد بین المللی با هدف ایجاد فرصت هم افزایی، هم گرایی و وحدت بخشی در راستای انتقال تجارب تحول آفرین را می‌طلبد.
وی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار و مستندات خود را در دو محور طراحی آموزشی و اجرای تدریس و نیز گفتمان آموزشی طبق شرایط تهیه فیلم تدریس در سامانه https://alefta.ir ثبت و بارگذاری کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار