استاندار مازندران اظهار کرد که اولویت توسعه‌ای استان قاعدتاً می‌بایستی معطوف به گردشگری کشاورزی و صنایع وابسته و تکمیلی آن باشد و توسعه زیرساخت‌ها و گسترش امور زیربنایی از جمله بزرگراه‌ها ،آزادراه‌ها و جاده‌های مواصلاتی شهری و بین شهری و روستایی مد نظر باشد و حمایت از صنایع مولد و پایدار و پاک توسعه یابد.
کد خبر: ۱۱۶۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳ 16 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، استفاده از عناصر دانشی و توجه به اسناد بالادستی برای پشبرد امور توسعه‌ای استان ضروری است 

 

نشست مدیران رسانه‌های گروهی استان با یوسف نوری استاندار مازندران  

دکترحسین برزگر ولیک‌چالی مدیرمسئول فصلنامه فرهنگی خردنامه تبری نوشت؛

در آستانه سفر دور دوم سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران به استان مازندران نشست مدیران رسانه‌های گروهی استان با یوسف نوری استاندار مازندران عصر روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات استانداری مازندران برگزار شد.

در آغاز این نشست احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گزارشی از آخرین وضعیت رسانه‌های گروهی استان را تبیین کرد.

در ادامه هر یک از مدیران مسئول رسانه‌های گروهی دیدگاه‌ها و نظرات خودشان را ابراز کردند.
حسین برزگر ولیک‌چالی مدیر مسئول فصلنامه خردنامه تبری نیز در این نشست با بیان اینکه بایستی از نقد و نظر رسانه‌های مستقل ،بی‌طرف و آزاد استقبال شود، تصریح کرد: استفاده از عناصر دانشی، نخبه و با توان علمی در برنامه‌ریزی‌ها و سپردن مسئولیت بدون در نظر گرفتن گرایش‌های سیاسی و جغرافیایی از مولفه‌های مهم توسعه و بالندگی ‌پیشرفت استان در ابعاد مختلف است.
وی تصریح کرد: توجه به اسناد بالادستی، آمایش و مهم‌تر از همه اجرای کامل و درست قانون اساسی و قوانین موضوعه از جمله مهم‌ترین اختیارات و وظایف استانداران در هر منطقه می‌باشد و از این روی انتظار داریم که استاندار جدید در راستای حاکمیت قانون، حکمرانی خوب و دانایی محوری حرکت کند و از نقد و نظر عالمانه مسئولانه و کارشناسانه استقبال کند.
وی تصریح کرد: اولویت توسعه‌ای استان قاعدتاً می‌بایستی معطوف به گردشگری کشاورزی و صنایع وابسته و تکمیلی آن باشد و توسعه زیرساخت‌ها و گسترش امور زیربنایی از جمله بزرگراه‌ها ،آزادراه‌ها و جاده‌های مواصلاتی شهری و بین شهری و روستایی مد نظر باشد و حمایت از صنایع مولد و پایدار و پاک توسعه یابد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار