کد خبر: ۱۱۶۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ 16 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در ساری گفت:

در استان مازندران با تلاش دولت ۳۰۰ کارخانه راکد تولیدی احیا شده است.

 

احیا شدن ۳۰۰ کارخانه راکد تولیدی در مازندران  

رئیس جمهور صبح امروز در بدو ورود به استان مازندران در فرودگاه شهدای ساری در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: مازندران ظرفیتهای زیادی در بخش های کشاورزی، صنعتی، گردشگری، جنگل و دریا دارد که می تواند زمینه رشد استان را فراهم کند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با عنوان اینکه این استان از ظرفیت نیروی انسانی مناسبی اعم از دانشگاه ها و حوزه ها برخوردار است، افزود: مازندران پیشینه مهمی در زمینه مفاخر جهان اسلام دارد.

او گفت: مازندران از نظر جغرافیایی نزدیک پایتخت است و به همین خاطر زمینه برای رشد بیشتر فراهم آمده است.

رئیس جمهور در ادامه افزود: در دور اول مصوبات مهمی برای استان داشتیم که در دور دوم هم پیگیر مصوبات دور اول هستیم و هم طرحهای جدیدی را تصویب خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای ما در استان این بود که در این سفر شاهد رشد و شکوفایی ۳۰۰ واحد تولیدی بودیم که راکد بوده اند و در این سفر با بهره برداری از این واحدها شاهد اشتغالزایی برای افراد زیادی خواهیم بود.

او افزود: در بدو ورود به استان مازندران عرض سلام و ادب دارم به حضور مردم ولایتمدار استان مازندران اعم از خانواده های محترم شهدا، ایثارگران، جانبازان و دیگر قشرهای مختلف مردم و امیدوارم در این سفر آنچه را که مشکلات اساسی استان است بتوانیم بررسی کنیم و برای رفع آنها گام های اساسی برداریم. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار