معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بعد دیگر جنگ ترکیبی، مواد مخدر و گسترش اعتیاد در ایران اسلامی به‌ویژه در نسل جوان است، لذا مقابله با این جنگ باید مستمر هدفمند و هوشمندانه باشد.
کد خبر: ۱۱۶۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱ 19 May 2024

به گزارش تابناک گلستان، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان امروز در کارگاه آموزشی منطقه‌ای تشکل‌های مردمی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: با جنگ ترکیبی مواجه هستیم که بعد فرهنگی آن جنگ نرم است و هدف آن تردید در دل‌ها و باور‌ها با ابزار رسانه و فضای مجازی است و راه مقابله با آن نیز جهاد تبیین است.

وی بیان کرد: بعد دیگر جنگ ترکیبی، مواد مخدر و گسترش اعتیاد در ایران اسلامی به‌ویژه در نسل جوان است، لذا مقابله با این جنگ باید مستمر هدفمند و هوش‌مندانه باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: اجتماعی کردن و مردمی شدن مبارزه با مواد مخدر و استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی در این مسیر می‌تواند تحول‌آفرین باشد، از این رو دولت مردمی دست نیاز به سمت تشکل‌های مردمی دراز کرده است.

مهاجر با اشاره به اینکه دولت برای تحقق شعار مردمی بودن خود نیاز به حلقه‌های وصل دارد، تصریح کرد: تشکل‌های مردم نهاد حلقه‌های وصل هستند، زیرا هم اعتماد مردم را دارند و هم از اعتماد دولت برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: هر حرکتی نیاز به یک نیروی محرک دارد، شما تشکل‌های مردمی و نخبگان جامعه، با مطالبه‌گری و پی‌گیری مستمر، نیروی محرک دولت و سیستم بروکرات اداری هستید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه مواد مخدر و اعتیاد دامن‌گیر خانواده ما شده است و همه ما مسئول هستیم و باید کمک کنیم، گفت: مطمئنا کار در این حوزه زیاد و توقعات نیز بسیار است، اگر نخبگان مردمی با دولت همراه شوند این مقابله اثربخش خواهد بود.

مهاجر خاطرنشان کرد: در بسیاری از حوزه‌های علمی از "ما می‌توانیم" عبور کردیم و به "ما توانستیم" رسیده‌ایم، با مرور این عرصه‌ها که حاصل ایمان و عمل، توکل به خداوند متعال و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است، در هر عرصه و میدانی می‌توانیم به موفقیت‌های چشمگیر برسیم.

وی تاکید کرد: عملیات وعده صادق که نمایشی از توان علمی و نظامی ما بود، حاصل همین باور ما می‌توانیم بود که ترسی در دل دشمنان و دل‌گرمی در دل دوستان ایجاد کرد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار