استاندار کرمان گفت: شهید رئیسی تراز خدمتگزاری را ارتقا داد. نگاه خدمتگزاری و خادمی مردم و مسئولین را در جمهوری اسلامی عوض کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸ 20 May 2024

به گزارش تابناک کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۳۱ اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان اظهار کرد: رفتار و کردار آیت الله رئیسی نمونه بارز سخن حاج قاسم سلیمانی بود، اینکه «تا کسی شهید نباشد، شهید نمی‌شود».

وی بیان کرد: آیت الله رئیسی خدمتگزار صادقی بود که خدمات ماندگاری انجام داد و گفتمان مدیریت خدمت در کشور را تغییر داد.

فداکار گفت: شهید رئیسی تراز خدمتگزاری را ارتقا داد. نگاه خدمتگزاری و خادمی مردم و مسئولین را در جمهوری اسلامی عوض کرد.

استاندار کرمان تاکید کرد: بارها در جلسات به همه مخصوصا استانداران تذکر می‌داد که خدمت صادقانه به مردم دهید و همیشه می‌گفت فرصتی نداریم، کار کنید برای مردم و دائم تذکر خدمت به مردم می‌داد و لحظه‌ای برای خدمت کوتاهی نمی‌کرد و مطیع محض ولایت فقیه بود.

وی بیان کرد: آیت الله رئیسی دلسوز واقعی بود و به هیچ وجه وارد دعواهای ملال آور سیاسی نمی‌شد و گاهی مانع تراشی می‌شد اما ایشان اصلا وارد حاشیه نمی‌شد و به استانداران تذکر می‌داد که به حاشیه‌ها بی توجه باشیم.

فداکار اظهار کرد: حضور در میان مردم محروم و دغدغه اقشار محروم را داشت و آیت الله رئیسی هر زمان که بحرانی برای مردم پیش می آمد در کنار آنها حضور میافت، به طورمثال وقتی جنوب کرمان دچار سیلاب شد از کرملین(روسیه) به جنوب کرمان آمد و در حادثه تروریستی نیز در کرمان حضور یافتند و مشکلات را پیگیری کردند.

وی گفت: کشور ما بحران‌های سختی را گذراند و خون‌های مقدسی به پای این انقلاب ریخته شد و نشان داد که این انقلاب آسیب پذیر نیست و استوار است.

استاندار کرمان بیان کرد: مردم علی رغم همه دشمنی‌ها پای کار بودند و روز به روز کشور پیش رفته است.

وی توصیه کرد که از وحدت نظر ایجاد شده در کشور صیانت شود و گفت: رسانه‌ها از این وحدت نظر ایجاد شده مراقبت کنند و وارد حواشی نشوند.

فداکار عنوان کرد: همه شخصیت‌های ملی پیام دادند و این وحدت ملی یک ظرفیت بزرگی است که خون شهدا ایجاد کرد و خون این شهدا بسیاری از شکاف‌هایی که در جامعه ایجاد می‌شود را پر می‌کند و این برکت خون شهید است و باید مراقبت کنیم.

وی اظهار کرد: آیت الله رئیسی در سخت ترین شرایط دولت را تحویل گرفت و طی سه سال خدمت صادقانه اتفاقات مهمی در حوزه‌های مختلف افتاد.

استاندار کرمان بیان کرد: در دولت سیزدهم نرخ بیکاری حدود سه درصد در کشور کاهش یافت و شاهد نرخ رشد اقتصادی و رونق سرمایه‌گذاری بودیم و حدود ۹۰۰۰ کارخانه راکد احیا شد.

وی با بیان این مطلب که در این سه سال پروژه‌های اقتصادی و درمانی که سالها ناتمام بود، تکمیل شدند اظهار کرد: در دولت آیت الله رئیسی بند ناف اقتصادی از حوزه سیاسی بریده شد و شاهد اصلاح نگاه این دولت در حوزه اقتصادی بودیم.

فداکار تصریح کرد: در حوزه فرهنگی نیز با رجوع مجدد به آرمان‌های انقلاب و شهدا و تفکر شهید سلیمانی، ریل فرهنگی کشور تغییر کرد.

وی ترویج خدمت بی حاشیه و بی منت به مردم را یکی از تغییر نگاه‌های به شدت ارزشمند آیت الله رئیسی در حوزه سیاسی دانست و بیان کرد: از دعواهای بی حاصل دوری می‌کرد.

استاندار کرمان تاکید کرد: تنها دولتی که حزب تشکیل نداد و کار سیاسی و انتخاباتی نکرد این دولت بود و اجازه داد مردم انتخاب کنند و تصمیم بگیرند.

وی با تشریح اقدامات دولت سیزدهم در حوزه بین الملل اظهار کرد: شهید رئیسی نگاه به کشورهای همسایه را تقویت کرد و هم چنین عضویت در پیمان‌های بین الملل اتفاق افتاد و این در حوزه اقتصاد کمک کرد.

فداکار با اشاره به اقتداری که آیت الله رئیسی در حوزه بین الملل ایجاد کرد، گفت: با بیان رسا آرمان‌های انقلاب و شعارهای انقلاب را فریاد می‌زد و در هر کشوری که رفت پیگیر مشکلات مردم غزه نیز بود.

وی به مسئولان توصیه کرد، کار مردم یک لحظه تعطیل نشود و وظیفه همه خدمت به مردم است و خدمت رسانی سرلوحه کار باشد.

استاندار کرمان افزود: بیش از ۳۵ همت پروژه در استان کرمان آماده افتتاح بود که مقرر بود با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری برسد.

فداکار در پایان اظهار کرد: بهترین کار خدمت به مردم است که آرمان رئیس جمهور شهید نیز بوده است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار