فرماندار قائم‌شهر گفت: به مناسبت اربعین حسینی ستاد عتبات و عالیات از همه کسانی که قصد زیارت کربلا را دارند حمایت مالی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 25 October 2015
به گزارش تابناک مازندران ، مهدی محمدی در جلسه هماهنگی بازسازی عتبات و عالیات در اتاق اصناف قائم‌شهر اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن اربعین حسینی ستاد بازسازی عتبات و عالیات توافقی انجام داد تا قبض‌هایی در مبلغ‌های مختلف چاپ و در اختیار مردم و ادارات، کارکنان مختلف و بازاریان مختلف قرار گیرد.
محمدی بیان کرد: ما هرچه داریم از ائمه اطهار است، آنهایی که به این خاندان متوصل شدند به سربلندی رسیدند و کسانی که دوری کردند جز ضرر و زیان چیزی نصیبشان نشد.
فرماندار قائم‌شهر با تاکید بر اینکه در زمان اربعین حسینی زائرانی که به صورت پیاده یا سواره می‌خواهند به سمت کربلا بروند از حمایت‌های شهرستانی برخوردار می‌شوند، تصریح کرد: زائران خودشان هم باید مبلغی را برای سفر به کربلای معلی پرداخت کنند.
وی با اشاره به اینکه امسال به استنباط من کربلا از نظر تدابیر امنیتی سختگیرانه‌تری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است، یادآور شد: به دلیل اتفاقاتی که در منا افتاد باید بپذیریم که حاکمان عربستان مقصر هستند.
محمدی با تأکید بر اینکه برای جلوگیری از مشکلات جانبی پیشنهاد شد که چند نفر از بازاریان به عنوان پیشتاز انتخاب و برای مشخص شدن مکان مناسب قبل از حرکت افراد زائر آنجا باشند، تصریح کرد: با این روش وقتی زائران شهر ما به کربلا می‌رسند مکان دقیقشان مشخص است و دیگر مشکلی پیش نمی‌آید.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار