مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل موجب تقویت و زنده نگه‌داشتن جامعه خواهد شد، گفت: دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل در مدارس مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 26 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از ساری، سید علی قاسمی تروجنی صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان مرحوم  بصیری ساری اظهار داشت: یک جامعه زنده که حیات پویا دارد، همیشه در معرض تهیدید بوده و پدافند غیرعامل موجب تقویت و زنده نگه  داشتن جامعه خواهد شد.
وی افزود: همیشه یک زندگی طبیعی مسائلی بوده که ممکن است زندگی ما را دچار اختلال کنند که اگر مردم آماده نباشند، ممکن است ضررهای جانی و مالی زیادی جامعه را تهدید کند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: پدافند غیرعامل، بهداشت روان برای مدیریت جامعه بوده و همانند کاری است که بهداشت برای سلامت جامعه می‌کند.
وی تصریح کرد: پدافند غیرعامل همان دفاع  بدون اسلحه بوده که در جهان کنونی برای رونق زندگی در جامعه  باید آمادگی داشته باشیم.
قاسمی بیان کرد: خوشبختانه امروز ملت ما با اقتدار ثابت کرد که زنده و پویا بوده و آمادگی هرگونه دفاع را برای هر نوع تهدید خواهد داشت.
وی افزود: حرکت و قیام سالار شهیدان، نوعی پدافند غیرعامل بوده چرا که موجب شد ملت اسلام گرفتار حاکمان جنایتکار نشود و ملت مسلمان  ما را بیمه کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی دقیق همه دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی با بحث مهم پدافند غیرعامل آشنا شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار