رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان در محلات کم‌برخوردار، تصریح کرد: شهرداری شیراز باید بیشتر به ورزش‌های حرفه‌ای ورود کند تا استعدادهای بیشتری شکوفا شوند.
کد خبر: ۱۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹ 09 March 2015

به گزارش تابناک فارس، محمدرضا هاجری یکشنبه شب در آئین پایانی سومین المپیاد فرهنگی ورزشی شهرداری شیراز اظهار داشت: چنین مواردیبه‌خاطر نامناسب بودن فضاهای ورزشیدر این شهرصورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در دو ماه گذشته از سوی شهرداری 600 میلیون تومان به توسعه ورزش شیراز فقط کمک فوری شده است.

این عضو شورا گفت: 90 درصد خدمات فرهنگی و ورزشی شهرداری شیراز برای شهروندان و فقط 10 درصد آن سهم کارکنان این سازمان می‌شود.

هاجری با تأکید بر غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان در محلات کم‌برخوردار، تصریح کرد: شهرداری شیراز باید بیشتر به ورزش‌های حرفه‌ای ورود کند تا استعدادهای بیشتری شکوفا شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز همچنین بابیان اینکه امروز در جامعه بیشتر از قهرمانی به پهلوانی نیاز داریم، بیان کرد: پهلوانان در محله‌های خود ایمنی و صیانت ایجاد می‌کردند و ما وظیفه‌داریم که روحیه پهلوانی را در شهر توسعه دهیم.

مشاور و مدیر حوزه شهردار شیراز نیز در این آئین گفت: شهرداری شیراز خط مقدم خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به مردم است.

سیروس پاک‌فطرت افزود: برگزاری المپیاد در شهرداری بی‌هدف نیست و کارکنان این نهاد باید بانشاط باشند تا بتوانند باروحیه خوب به مردم خدمت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید در برنامه‌های ورزشی خود استعدادیابی و ورزش را در محلات کلان‌شهر شیراز نهادینه کنیم.

پاک‌فطرت یادآور شد: باید در بیرون از شهرداری نیز به توسعه ورزش‌های همگانی بپردازیم.

معاون تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز نیز در این مراسم اظهار داشت: سومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان شهرداری شیراز به مدت 44 روز در ماه‌های دی و بهمن سال جاری برگزار شد.

عباس رضایی افزود: 2 هزار و 60 نفر در این المپیاد شرکت کردند که مردان در 10 رشته و زنان در پنج رشته ورزشی به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: شهردار تکلیف کرده است که در سال آینده تیم‌های والیبال و فوتسال شهرداری شیراز را به‌صورت حرفه‌ای شکل دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار