علیرضا اسدی که یک بار دیگر از سوی کارلوس کروش متهم شده به توطئه چینی علیه تیم ملی ، این مربی را دعوت به مناظره رودررو در برنامه 90 کرد.
کد خبر: ۱۱۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 27 October 2015
علیرضا اسدی که از سوی کارلوس کروش در برنامه 90 متهم شد به خط دادن به حسین آبان گاه و جریان سازی و پرونده سازی علیه تیم ملی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال به این اتهامات پاسخ داد. این دو که مدت ها بود با طعنه از هم دانتقاد می کردند ، بعد از اصرار عادل فردوسی پور به کارلوس کروش برای اسم آوردن از متهمی که علیه تیم ملی جوسازی می کند ، دوباره رودرروی هم قرار گرفتند.

علیرضا اسدی حالا که از سوی کارلوس کروش متهم شده است ، می گوید جای این حرف ها بهتر است رودررو دوئل کنند. او در این باره گفته است:«در برنامه تلويزیونی شب گذشته صحبتهایی در مورد اينجانب مطرح شد که علیرغم خویشتن داری نياز به پاسخ گويی دارد. اينکه به صورت يک طرفه در يک جا حضور يابید و بر عليه دیگران صحبت کنيد قطعا باعث رضايت همه و شخص شما خواهد شد ولی زمانيکه به صورت دو طرفه و حضوری در يک مناظره مسايل برطرف شود دیگر هيچ کس اين اجازه را ندارد که به تنهایی به قاضی برود و راضی برگردد.

با توجه به تمام مطالب عنوان شده و اينکه پيش از اين هم بارها گفته ام و در عمل هم نشان داده ام که برای منافع ملی کشورم سکوت کرده و بسیاری از مطالب را بيان نکرده ام، اما زمانی که موضوع شخصی شود و گروهی افراد بدون اطلاع صحبت کنند، مجبور به پاسخگویی هستم.

 از شب گذشته تاکنون بسیاری از رسانه ها از من درخواست مصاحبه داشته اند و برای اينکه من هم به تنهایی به قاضی بزرگ که افکار عموم مردم عزیز کشورم است، نرفته باشم از سرمربی تيم ملی دعوت می کنم در همان برنامه تلويزیونی که از من صحبت کرده حضور يابد تا بتوانم به صورت رو در رو و بدون واسطه و هيچ مشکلی با او صحبت کنم و مطالب مختلف را که در مدت حضورم در فدراسیون در مورد من مطرح شده را بطور مشروح به آگاهی مردم عزیز برسانم.

از برنامه نود هم می خواهم همانطور که اين امکان بوجود می آيد که افراد در اين برنامه بیايند و صحبت کنند، اميدوارم رسم امانت داری در نظر گرفته شود تا حقوق افراد ضايع نشده و در هفته آينده هم اين امکان بوجود بیايد تا در اين مورد به صورت مفصل صحبت و همه زوايا و موارد مختلف مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار