آیت الله محسن مجتهد شبستری در دیدار با مدیران و روسای ادارات تابعه ادره کل بیمه سلامت استان:
حضرت آیت الله مجتهد شبستری، افزودند: طرح تحول سلامت، طرحی مبارک بوده و یک حرکت مهم و مفید است به شرطی که ادامه پیدا کند و به بهانه هایی از قبیل عدم فروش نفت و تحریم ها متوقف نشود.
کد خبر: ۱۱۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶ 27 October 2015

به گزارش  تابناک  تبریز؛ آیت الله محسن مجتهد شبستری پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران و روسای ادارات تابعه ادره کل بیمه سلامت استان که به مناسبت سالروز تصویب قانون بیمه همگانی سلامت تشکیل شده بود، با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع)، اظهار داشتند: هدف امام حسین از قیام عاشورا احیای سنن دینی، اجرای عدالت اجتماعی و وحدت مسلمانان بود.

ایشان، افزودند: امام حسین(ع) جهت احقاق حق قیام کرد تا بطلان روش ها و سیاست های سلاطین جور را به اثبات همگان برساند.

نماینده امام خامنه ای در آذربایجان شرقی افزودند: با الهام ازآموزه های اسلامی و اهل بیت(ع) انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و جمهوری اسلامی ایران به تصویب رسید تا ادامه دهنده حرکت امام حسین(ع) باشد.

ایشان، افزودند: در قانون اساسی روی مسئله وحدت، مساوات و رعایت حقوق یکدیگر تاکید شده است و مسئله بیمه جزو همین امور است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اصل های قانون اساسی در خصوص بیمه، گفتند: قوانین موجود در این خصوص بیانگر اهمیت بیمه و توجه ایران اسلامی به آن است.

ایشان، افزودند: بیمه سلامت جزو حیاتی ترین و ضروری ترین کار ها است و امروز در کشور های مترقی خانواده ای را نمی توان یافت که فاقد بیمه سلامت باشد.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، افزودند: متاسفانه بیمه همگانی و سلامت و همچنین پزشک خانواده در کشور ما آنطوری که باید به صورت صد در صدی جا بیافتد، محقق نشده است و تحقق آن نیازمند تلاش دولت و عزم ملی است.

ایشان، خاطرنشان کردند: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران، مسئله بیمه است که تا کنون پیشرفت های خوبی داشته است اما باید به مراحل عالیه خود برسد.

حضرت آیت الله مجتهد شبستری، افزودند: طرح تحول سلامت، طرحی مبارک بوده و یک حرکت مهم و مفید است به شرطی که ادامه پیدا کند و به بهانه هایی از قبیل عدم فروش نفت و تحریم ها متوقف نشود.

ایشان، افزودند: خدمت به بیماران مستمند جزو بالاترین خدمت ها بوده و عبادت تنها در نماز و روزه و طهارت خلاصه نمی شود، بلکه خدمت به خلق جزو مهم ترین عبادات است که باید مورد توجه تمام مسلمانان جهان قرار گیرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار