فرمانده سپاه قهاوند از تشییع پیکر مطهر 4 شهید گمنام در قهاوند خبر داد و گفت: چهارشنبه 7 آبان ماه منطقه قهاوند میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۱۱۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 28 October 2015
فرمانده سپاه قهاوند از تشییع پیکر مطهر 4 شهید گمنام در قهاوند خبر داد و گفت: چهارشنبه 7 آبان ماه منطقه قهاوند میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس است.

به گزارش تسنیم، حسن مرادی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پیکر مطهر 4 شهید گمنام در روز چهارشنبه 6 آبان ماه در منطقه قهاوند، اظهار داشت: مراسم استقبال شهدا از ساعت 11 صبح چهارشنبه در 24 روستا و شهر قهاوند انجام می‌شود.

مرادی بیان کرد: به محض حضور شهدا در منطقه قهاوند پیکر این عزیزان در قالب دو اکیپ در سطح روستاهای منطقه، یک اکیپ با حضور دو تن از شهدا با محوریت یادواره روستای عبدالرحیم و مراسم استقبال در روستاهای کوزره، قشلاق، خماجین، فیروزآباد، آب انبار، راهجرد، دولت آباد و غیره تا زمان نماز مغرب و عشا انجام می‌گیرد.

وی افزود: بعد از نماز مغرب و عشا مراسم وداع با این پیکرهای مطهر در روستای عبدالرحیم با سخنرانی سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) برگزار می‌شود.

مرادی عنوان کرد: اکیپ دیگر با حضور دو تن از شهدا با محوریت شهر قهاوند و مراسم استقبال در روستاهای خیرآباد، بویاقچی، احمدآباد، رزج، هیزج، شیرین‌آباد، یکله و غیره تا زمان مغرب و عشا انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه قهاوند گفت: مراسم وداع با این پیکرهای مطهر بعد از نماز مغرب و عشا در روستای دشته با سخنرانی حاج حسین یکتا مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا در مسجد روستای دشته همراه با عزاداری انجام می‌گیرد.

وی اظهار داشت: بعد از مراسم یادواره شهدای روستای عبدالرحیم و روستای دشته پیکر مطهر شهدا در ساعت 20 به مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهر قهاوند منتقل شده و در آنجا مراسم وداع با شهدا با سخنرانی سردار مهدی صدیقی بازرس قرارگاه امام حسین(ع) غرب کشور برگزار می‌شود.

مرادی از برگزاری مراسم زیارت عاشورا در روز پنج شنبه 7 آبان ماه با حضور پیکرهای مطهر در یادمان شهدای گمنام قهاوند در ساعت 7 صبح خبر داد و گفت: پیکر مطهر شهدا در قالب دو اکیپ از روستاهای سماوک، بوبوک آباد، یسرلو، جیحون آباد، بزنیجرد، نوده و میلاجرد عبور کرده و مراسم استقبال تا ساعت 9 صبح انجام می‌گیرد و در نهایت مراسم وداع با پیکرهای مطهر در روستای قرخلر برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار