کد خبر: ۱۱۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ 28 October 2015

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری البرز گفت: بررسی برای رفع مشکلات 8 واحد تولیدی و صنعتی البرز در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباداله کامکار صبح امروز در جلسه کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان البرز اظهار کرد: استان با وجود شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی بسیاری که دارد باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان می‌تواند زمینه‌های پیشرفت را فراهم کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری البرز خاطرنشان کرد: پیشرفت این صنایع علاوه بر صرفه اقتصادی برای استان می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری و توسعه اشتغالزایی نیز تأثیرات بسیاری داشته باشد.

کامکار حمایت‌های مالی را مهم‌ترین نیاز این واحدها دانست و افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که صاحبان این واحدها تشویق و ترغیب به تولیدات بیشتر و با کیفیت بالا شوند و تولیدات خود را بیش از گذشته کنند.

وی تصریح کرد: استان البرز ظرفیت‌های بسیاری برای ارتقای شهرک‌های صنعتی دارد، لذا با داشتن نگاه ویژه به البرز می‌توانیم چرخ‌های اقتصادی را در البرز با شتاب بیشتری به گردش دربیاوریم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری البرز گفت: برای حل معضلات مربوط به واحدهای تولیدی لازم است مشکلات این واحدها شناسایی شده و در برنامه زمان‌بندی شده مشخص برطرف شود.

کامکار ادامه داد: بررسی و شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان البرز در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی، هفته گذشته 12 پرونده واحدهای تولیدی دارای موانع و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت که با اقدامات کارشناسی شده، بسیاری از این پرونده‌ها بسته شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری البرز خاطرنشان کرد: در این راستا در هفته آینده پرونده هشت واحد تولیدی و صنعتی دیگر نیز در دست بررسی و کارشناسی قرار خواهد گرفت.

کامکار گفت: برای رفع معضلات این واحدها از بانک‌ها، سازمان تامین اجتماعی و اداره‌کل امور مالیاتی استان کمک گرفته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار