مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: مرحله استانی دهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷ 28 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نادر سقا عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این مسابقات در اردبیل اظهار کرد: مرحله استانی دهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان ویژه برادران و خواهران اعضای کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل 22 آبان ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مرحله استانی دهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان ویژه برادران و خواهران اعضای کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل در رشته‌های مختلف 22 آبان ماه برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان با اشاره به اینکه خواهران از امسال برای اولین بار در این مسابقات می‌توانند شرکت‌کنند، گفت: حفظ 10، 20 و 30 جزء، قرائت و ترتیل ویژه خواهران پیش‌بینی شده که برای سنین 18 تا 30 سال برگزار می‌شود.

سقا با بیان اینکه بخش برادران در دو بخش زیر 18 سال و 18 تا 30 سال برگزار می‌شود، افزود: رشته‌های قرائت، ترتیل و اذان برای همه سنین و در رشته حفظ زیر 18 سال جزء یک، سه و پنج بوده و برای 18 تا 30 سال جزء 10، 20 و 30 است.

وی با بیان اینکه رشته تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برای سنین هشت تا 15 سال برگزار می‌شود، بیان کرد:‌ 18 آبان ماه آخرین فرصت ثبت‌نام است که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه کانون‌های مساجد و یا ادارات ارشاد در شهرستان در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند.

سقا با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات 22 آبان ماه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود، اضافه کرد: مکان برگزاری مسابقات مسجد محمدیه اردبیل مابین میدان امام حسین (ع) و میدان قیام است.

وی با بیان اینکه علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 33338284 – 045 تماس بگیرند، ادامه داد: بخش ویژه رشته تفسیر ویژه ائمه جماعات مساجد به صورت آزمون سراسری کتبی از جزء 13 تا 16 کتاب تفسیر همراه و جلد اول قاموس قرآن از حرف «ج» تا «خ» است.

سقا با بیان اینکه برادران و خواهران در رشته مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه نیز می‌توانند شرکت کنند، گفت: محوریت این رشته با موضوع امر به معروف و نهی از منکر است که فرصت ثبت‌نام تا 26 آبان ماه و زمان برگزاری آن 28 آبان در محل دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه رشته تفسیر ویژه ائمه جماعات مساجد و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه به صورت حضوری یا اینترنتی ثبت‌نام و آزمون برگزار می‌شود، افزود: برای ثبت‌نام، دریافت جزوه‌ها و کتاب تفسیر به درگاه اینترنتی www.javananemasajed.ir و یا www.ardabildkm.ir مراجعه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار