کد خبر: ۱۲۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶ 29 October 2015

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از آماده‌باش کامل نیروهای خدمات‌رسان شهرداری کرج خبر داد و گفت: این نیروها در مناطق 12 گانه شهرداری کرج در حالت آماده باش هستند.

حسن مدیرروستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به بارش‌ها و احتمال آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها لذا به منظور خدمات‌رسانی به مردم و کاهش آسیب‌ها و حوادث تمامی نیروهای خدمات‌رسان در مناطق 12 گانه کرج در حالت آماده‌باش هستند.

وی ادامه داد: تجهیزات و امکانات لازم نیز برای ارائه خدمات به مردم در مواقع بحران در اختیار این نیروها قرار داده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با بیان اینکه بازدیدهای میدانی نیز از سطح شهر به صورت مستمر انجام می‌شود، افزود: این آماده‌باش نیروها تا فردا ادامه دارد.

مدیرروستا تأکید کرد: بر اساس اعلام گزارش هواشناسی مبنی بر بارش‌ها و بارش برف در ارتفاعات تمامی نیروهای خدمات‌رسان با تمامی تجهیزات در اماده باش بوده و در صورت بروز حادثه‌ای خدمات‌رسانی‌ها را آغاز می کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر این تمامی نیروهای شب‌کار نیز امشب در آماد‌ه‌باش کامل هستند، گفت: در این راستا 50نیروی شب کار، همراه با امکانات و تجهیزات کامل از جمله نیسان وانت، کامیون، لودر و دستگاه بابکت در حالت آماده‌باش هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج ادامه داد: همچنین بیش از 2 هزار نیروی پاکبان نیز از صبح امروز تا فردا آماده‌باش بوده تا در صورت آبگرفتگی‌ها، پاکسازی مسیر کانال‌ها و جوی‌های آب و پیشگیری از جاری شدن سیلاب، مانع از فلج شدن شهر به دنبال بارش‌ها شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار