رئیس جمعیت هلال احمر کوهدشت
رئیس جمعیت هلال احمر کوهدشت گفت:راه ارتباطی 65 روستا در سیل کوهدشت قطع و 50 روستا در محاصره سیل قرار گرفته اند.
کد خبر: ۱۲۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 30 October 2015


به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،رئیس جمعیت هلال احمر کوهدشت خسارات زیادی بر تاسیات زیربنائی و اماکن مسکونی شهرستان کوهدشت در سیل دو روز گذشته وارد شده است.
جمعیت هلال احمر استان لرستان با اعزام ده اکیپ مجهز سیلاب به شهرستان کوهدشت در روز اول وقوع سیلاب کار امداد رسانی را به مردم انجام دادند، نجاتگران جمعیت هلال احمر استان لرستان با جستجوی خانه به خانه در شهر کوهدشت به یاری سیلزدگان این حادثه شتافتند، در جستجوی خانه به خانه نجاتگران  جسد سه نفر از اعضای یک خانواده که در زیرزمینی سکونت داشتند کشف شد 
 وی افزود:نجاتگران بوسیله چرخبال جمعیت هلال احمر استان لرستان با  چندین سورتی پرواز به همراه فرماندار کوهدشت مواد غذائی و آب معدنی بین روستاهای محاصره در سیل را توزیع نمودند،.
 کورش عزیزپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهدشت ادامه داد: تا کنون 80 دستگاه چادر گروهی امدادی ، 400 تخته پتو ،160 تخته موکت ، 20 رول بزرگ نایلون ضد آب وباران ، 80 شعله چراغ والور ، 1300 بطری آب معدنی ، 4500 قرص نان تا کنون بین سیلزدگان توزیع شده است و همچنان کمک رسانی و توزیع مواد غذائی و امکانات ادامه دارد.
گفتنی است فرماندار کوهدشت با به تن کردن لباس امدادگران جمعیت هلال احمر خود نیز در صف کمک رسانی به سیلزدگان شتافته است .
روابط عمومی جمعیت هلال احمر از مردم تقاضا دارد که در هنگام  باران و وقوع سیلاب از حریم مسیله و رودخانه ها دور گشته و به مناطق مرتفع پناه ببرند و در صورت نیاز به کمک با شماره تلفن رایگان 112 تماس بگیرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار