کد خبر: ۱۲۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 02 November 2015

شهردار منطقه 2 شهرداری کرج گفت: اداره عمران این منطقه به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و هدر رفت آب‌های سطحی حاصل از بارش برف و باران، اقدام به حفر 25 چاه جذبی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، احمدرضا خلوصی اظهار کرد: حفر چاه‌های جذبی با هدف جلوگیری از آبگرفتگی‌ها به اجرا در می‌آید که برای ساماندهی معابر اصلی و فرعی سطح شهر و ایجاد معابر ایمن با تردد مطلوب امری ضروری است.

شهردار منطقه 2 شهرداری کرج اظهار داشت: بر این اساس حوزه عمران منطقه طی 6ماهه اخیر سال جاری، عملیات حفر چاه‌های جذبی را در خیابان اصلی سرحدآباد، چهاراه دانشکده، اکبرآباد، نوروزآباد، آسیاب برجی، خیابان شهید صدوقی، تقاطع بلوار کامیونداران و ... اجرایی کرد و به اتمام رساند.

خلوصی، گفت: در تلاش هستیم با حفر چاه‌های جذبی، نقش بسزایی را در حفظ و احیای سفره‌های زیرزمینی داشته باشیم و با مشارکت جدی شهروندان در عدم تخلیه زباله و نخاله‌های ساختمانی در انهار باعث جلوگیری از آب‌گرفتگی در زمان بارش باران شویم.

وی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته، عملیات حفر چاه‌های جذبی در نقاط بحران‌خیز و ضروری سطح منطقه 2 شهرداری کرج در دستور کار قرار گرفته است و با جدیت دنبال می‌شود.

خلوصی در پایان اظهار امیدواری کرد: با انجام این اقدامات در سال‌جاری در صورت بارندگی‌ها، هیچ‌گونه آب‌گرفتگی مشاهده نگردد و شهروندان بتوانند از این نعمت الهی بهره‌مند شوند و با سهولت در سطح شهر تردد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار