در نشست صمیمی دبیران و فعالان احزاب سیاسی فعال در استان اردبیل بر هم افزایی و همگرایی حزب ها و مطبوعات جهت توسعه همه جانبه استان تاکید شد.
کد خبر: ۱۲۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 02 November 2015
به گزارش ایرنا در این نشست که در منزل صیاد نوری دبیر حزب همبستگی فرهنگیان استان اردبیل ترتیب یافت، امیدعلی رعنایی دبیر حزب رهپویان ولایت در استان گفت: حزب ها در استان وجود خارجی ندارند و باید به منظور احصاء و انتقال مطالبات مردم به مسوولان، فعالیت چشم گیری داشته باشند.
وی افزود: آستانه انتخابات فرصت مناسبی برای اعلام موجودیت و فعالیت قانونی احزاب است و هرجا حزب ها فعال نباشند صاحبان ثروت و قدرت میدان داری خواهند کرد و مردم با مشکلات خود تنها خواهند ماند.
وی اظهار کرد: هدف از فعالیت احزاب رسیدن به قدرت نیست بلکه قدرت، ابزار خدمت به مردم است و احزاب و مطبوعات باید با در نظر گرفتن مصالح جامعه در جهت شکل گیری مجلسی توانمند تلاش کنند.
حبیب کوهی دبیر حزب ایستادگی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: به منظور ایجاد نشاط سیاسی و شور و حال انتخاباتی به فعالیت قانونی احزاب احساس نیاز می شود و انتظار می رود مطبوعات و رسانه ها با برگزاری نشست ها، کنفرانس ها و جلسه های پرسش و پاسخ، در تعریف و گسترش ماهیت و فایده احزاب در جامعه بکوشند.
وی افزود: حزب هایی که به تازگی تاسیس شده اند در فعالیت خود مشکلاتی دارند که باید با فعالیت احزاب مطرح، زمینه مشارکت سیاسی اجتماعی فعالان سیاسی و مردم در صحنه هایی همچون انتخابات فراهم شود.
وی جای خالی خانه احزاب را در استان خاطرنشان شد و ایجاد آن را در توسعه سیاسی و بالندگی فعالان سیاسی استان موثر دانست.
مهدی جوادی دبیر حزب اعتماد ملی در استان اردبیل نیز برگزاری جلسه های پرسش و پاسخ مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور دبیران احزاب و خبرنگاران را به منظور تبیین عملکرد نمایندگان مردم خواستار شد.
وی همچنین بر دعوت از چهره های سایسی مطرح گرایش های مختلف کشور را برای سخنرانی و شرکت در جلسه های پرسش و پاسخ در استان تاکید کرد.
وی فراهم کردن زمینه فعالیت احزاب و مطبوعات در عرصه سیاسی را از وظایف دولت برشمرد و بر تحقق آن از طریق دستگاه های مربوطه تاکید کرد.
صیاد نوری دبیر حزب همبستگی فرهنگیان استان نیز هدف از برگزاری این نشست صمیمی را طرح دیدگاه ها، جمع آوری ایده ها و تبیین راهکارهای برگزاری نشست های عمومی و آتی احزاب به منظور ایجاد نشاط سیاسی در انتخابات و بررسی عملکرد دولت در استان اعلام کرد.
وی گفت: استان به تناسب سایر استان ها از توسعه عمرانی و اقتصادی لازم برخوردار نیست و فعالیت احزاب می تواند در تحقق مطالبات مردم موثر باشد.
وی افزود: برای برگزاری نشست های بعدی با حضور عقلا، برجستگان و فعالان احزاب فعال و خبرنگاران برای هم افزایی و تبادل نظر بیشتر جهت شتاب بخشیدن به توسعه استان تلاش می شود.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار