فرمانده مرزبانی کشور:
فرمانده مرزبانی کشور گفت: با وجود تهدیدهای دشمنان، هیچ دغدغه ای از بابت امنیت مرزها نداریم و کوچکترین تحرکات دشمنان زیر نظر است.
کد خبر: ۱۲۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 03 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرمانده مرزبانی کشور گفت: با وجود تهدیدهای دشمنان، هیچ دغدغه ای از بابت امنیت مرزها نداریم و کوچکترین تحرکات دشمنان زیر نظر است.

خبرنگار ایرنا گزارش داد، سردار سرتیپ قاسم رضایی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه که در مجتمع بعثت برگزار شد، از وجود امنیت پایدار و باثبات در مرزهای کشور خبر داد و گفت: طی سال های اخیر کارهای خوبی در مرزها صورت گرفته و با وجود بالا بودن تهدیدهای دشمنان شاهدیم امنیت خوبی برقرار است.

وی گفت: حضور نیروهای پژاک در مناطق مرزی گاهی باعث ایجاد شرارت ها و ناامنی هایی شده که البته با حضور به موقع و جسورانه نیروهای مرزبانی خیلی زود کنترل و خنثی شده است.

فرمانده مرزبانی کشور همچنین با اشاره به حضور نیروهای داعش در کشورهای منطقه، گفت: داعش امروز به تهدید جهانی تبدیل شده و مشکلاتی را در کشورهای عراق و سوریه و بتازگی نیز در ترکیه، افغانستان، پاکستان، اردن و یمن ایجاد کرده است.

وی وجود داعش در عراق را که دارای مرز طولانی با کشورمان است یک تهدید دانست و گفت: با این وجود نیروهای مرزبانی به خوبی این تهدیدها را توانسته اند کنترل کنند و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

سردار رضایی با تاکید بر اشراف کامل نیروهای مرزبانی بر مرزهای کشور گفت: این اشرافیت حتی تا یکصد کیلومتر در خاک دشمن نیز وجود دارد و دشمنان نیز به این موضوع آگاه هستند.

وی همچنین از امنیت موجود در مرزهای استان کرمانشاه ابراز رضایت کرد و گفت: تجهیز مرزبانی این استان به دلیل موقعیت و شرایطی که دارد یکی از اولویت های ماست که به زودی انجام می شود.

فرمانده مرزبانی کشور در پایان ضمن قدردانی از تلاش های چندساله سردار شیخی در مسئولیت مرزبانی استان کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد تا سردار پاکباز بتواند راه وی را ادامه داده و بر امنیت موجود بر مرزهای این استان به خصوص در ایام اربعین حسینی (ع) که میزبان زائران بسیاری از نقاط مختلف کشورمان است، بیفزاید.

سردار لطفعلی پاکباز پیش از این فرماندهی مرزبانی استان ایلام را برعهده داشته و سردار شیخی نیز به سمت فرمانده مرزبانی استان کردستان منصوب شد.

استان کرمانشاه بیش از 360 کیلومتر با کشور عراق مرز مشترک دارد./پ

منبع: روزنامه همشهری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار