کد خبر: ۱۲۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰ 03 November 2015

معاون توسعه منابع انسانی استاندار البرز از فعالیت دبیرخانه ستاد پژوهش و فناوری استان به صورت دائمی خبر داد و گفت: این دبیرخانه از این پس به صورت دائمی در استان فعالیت خود را ادامه خواهد داد و مختص هفته پژوهش نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، عبادالله کامکار اظهار داشت: دبیرخانه دائمی هفته پژوهش دایر می‌شود و با دایر شدن این دبیرخانه و ستاد پژوهشی در استان کلیه تحقیقات و پژوهش‌ها از راهنمایی و حمایت برخوردار خواهند شد.

وی افزود: رویکرد دبیرخانه باید تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌ها و واحدهای صنعتی و فناوری و توجه به جنبه‌های کاربردی و فناورانه دانش باشد.

کامکار گفت: امید است تعامل با دانشگاه‌ها و واحدهای صنعتی بعد از این همایش نیز تداوم داشته باشد تا به هدف نهایی دست یابیم.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار البرز جزییات بخشنامه ابلاغی برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری سال 94 نظیر بودجه هفته پژوهش، نحوه برگزاری مراسم و تقدیر را مورد بررسی قرار داد.

کامکار درباره وظایف ستاد هفته پژوهش در سطح استان‌ تأکید کرد: در این راستا در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضمن بررسی و تایید امتیازهای پژوهشگران منتخب معرفی شده از سوی واحدها با شاخص‌های مربوط انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه محورهای اساسی امسال بحث نگرش به فناوری، ارائه محصول و بحث فن بازار و تجاری‌سازی است، گفت: امسال هدفمان این است که بحث تجاری سازی و فن بازار را با حضور فعال‌تر بازیگران این عرصه داشته باشیم و هم افراد فاقد محصول و هم افراد متقاضی و سرمایه‌گذاران بتوانند در این حوزه وارد شوند. هدف این است که هم عرصه ارائه دانش و هم عرصه ارائه محصول را داشته باشیم.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار البرز گفت: بحث ایده‌های برتر را خواهیم داشت همچنین بحث ارائه محصولات و کارهای تحقیقاتی که در طول سال انجام شده را مورد توجه قرار خواهیم داد. امسال سختگیرانه‌تر عمل می‌کنیم و تلاش بر ارائه یک حرکت قوی داریم.

کامکار در ادامه گفت: قرار است مجموعه کاری که در استان‌ها اتفاق می‌افتد در غرفه‌های بیست متری که در نمایشگاه پژوهش در اختیارشان قرار داده می‌شود نشان داده شود.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار البرز با بیان اینکه نمایشگاه هفته پژوهش تجلی زحمات درون کارگاهی است تصریح کرد: نمایشگاه پژوهش و فناوری البرز در سطح کشور الگوست از این رو تلاش می‌کنیم امسال و نیز در سال‌های آینده نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان البرز در سطح ملی و بین المللی برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار