کد خبر: ۱۲۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰ 03 November 2015

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه خانه مطبوعات این استان از حواشی به دور شده است، گفت: این وضعیت سبب شده تا به انسجام برسد.

سید موسی حسینی کاشانی روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز گفت: یکی از اقدامات مهم و اساسی در بدو انتخاب اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات این بود که از حواشی دور باشند که این اقدام اکنون صورت گرفته است .

وی خاطر نشان کرد: اگر حاشیه باشد هیچ کاری صورت نمی گیرد و نبود حواشی به انسجام در بین اهالی رسانه می انجامد.

این مسئول بیان کرد: پیش از این در رابطه با خانه مطبوعات استان البرز در بین مسئولان استانی تشکیک وجود داشت و ما سعی کردیم انتخابات خانه مطبوعات بر مبنای اساسنامه و قانونی برگزار شود .

حسینی کاشانی اظهار کرد: از اعضای خانه مطبوعات البرز انتظار می رود بر مبنای برنامه حرکت کنند .

این مسئول با اشاره به تشکیل هیات منصفه خانه مطبوعات استان البرز گفت: رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز یکی از پنج عضو هیات منصفه است و این اقدام موجب می شود تا خانه مطبوعات این استان جایگاه خود را پیدا کند.

وی افزود: اگر وضعیت به همین روند پیش برود جایگاه خانه مطبوعات استان روز به روز بهتر خواهد شد و بستر برای جذب اعتبارات و کمک های استانی از سوی دستگاه ها فراهم می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان داشت:اکنون یکی از سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که برگزاری بخشی از برنامه های فرهنگی مانند جشنواره ها ، نمایشگاه و غیره را به خانه های مطبوعات در استان ها واگذار کند ، که ما نیز در سال جاری این کار را انجام دادیم و برگزاری جشنواره مرداد ماه سال جاری با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار شد.

حسینی کاشانی گفت: به تازگی زمینی به متراژ 200متر مربع در محوطه پارکینگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج برای احداث ساختمان در اختیار خانه مطبوعات استان البرز قرار گرفته است .

وی افزود: فرمانداری کرج نیز برای ساخت مکان خانه مطبوعات استان100میلیون تومان اختصاص داده است.

این مسئول خانه مطبوعات استان البرز را بخشی از پیکره اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز دانست و گفت: نگاه اداره کل ارشاد استان البرز به خانه مطبوعات استان ویژه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار