یک صادرکننده نمونه ملی از اینکه هنوز قدر مردان بزرگ ایران همچون دکتر "ظریف" را نمی‌دانیم و به آنها توهین می‌کنیم، انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۲۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 04 November 2015
یک صادرکننده نمونه ملی از اینکه هنوز قدر مردان بزرگ ایران همچون دکتر "ظریف" را نمی‌دانیم و به آنها توهین می‌کنیم، انتقاد کرد.

مظفر عبدالله در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه کرمانشاه، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی گذشته کشور مربوط به ارتباط نادرست سیاسی بود که خوشبختانه این مشکل در دولت تدبیر و امید در حال حل شدن است.

وی با اشاره به حضور دکتر ظریف وزیر تمور خارجه کشورمان در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه کشور، گفت: حاضرین در جلسه 10 دقیقه ایستادند و برای این مرد کف زدند و این نشان می‌دهد مردم می‌دانند که این مرد چه کرده است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت روژین تاک با انتقاد از اینکه هنوز عده‌ای هستند که به تیم مذاکره کننده ما توهین می‌کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه ما قدر مردانمان را نمی‌دانیم تا مانند "امیر کبیر" و "قائم مقام فراهانی" آنها را از دست بدهیم.

عبدالله تصریح کرد: در کشور ما دو تصمیم حیاتی اتخاذ شد که ایران را نجات داد. ابتدا اینکه امام خمینی(ره) قطعنامه 598 را پذیرفتند وگرنه ما هم باید مانند فلسطین 70 سال درگیر جنگ می‌بودیم و دومین تصمیم حیاتی این بود که مقام معظم رهبری موضوع هسته‌ای را به دست اهلش دادند، وگرنه معلوم نبود تا کی دارایی‌های ما به غارت می‌رفت.

وی با اشاره به اینکه ما بخش خصوصی بازوی هر دولتی که سر کار بیاید هستیم، عنوان کرد: اما باید خوبی‌ها و بدی‌ها را بگوییم، چون دلمان برای مردم و کشور می‌سوزد.

این تولیدکننده خاطرنشان کرد: متاسفانه بخش زیادی از گرفتاری‌های ما ناشی از تفکرات خودمان است، نه از سوی دیگران و این ما هستیم که می‌توانیم در شرایط بحران امور را مدیریت کنیم و با وضع قوانین درست کشور را از بحران دور کنیم.

عبدالله عنوان کرد: برای مثال 700 میلیارد دلار دارایی وارد کشور ما شد، اما با تصمیم گیری‌های غلط این پول خورده شد و استفاده چندان مناسبی از آن صورت نگرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از سیستم بانکداری کشور هم انتقاد کرد و ادامه داد: با این سیستم بانکداری با بهره 24 درصد نه اقتصاد ما رشد می‌کند، نه صادرات، نه کشاورزی و نه صنعت و باید این سیستم اصلاح شود.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت روژین تاک تاکید کرد: برای افزایش صادرات باید نگرش صادراتی داشته باشیم، فرهنگ بازار هدف را بشناسیم، کیفیت و قیمت تمام شده مناسبی داشته باشیم و ارتباط سیاسی خوبی هم برقرار کنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار