طی 24 ساعت گذشته اخبار گوناگونی منتشر شده که ما داغ ترین آنها را برای شما گلچین کرده ایم.
کد خبر: ۱۲۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 05 November 2015

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، طی 24 ساعت گذشته اخبار گوناگونی منتشر شده که ما داغ ترین آنها را برای شما گلچین کرده ایم. برای دیدن متن خبر کافی است روی تیتر خبر کلیک کنید.

 

داغ ترین اخبار چهارشنبه 13 آبان 94 در یک نگاه:

 

با ایران چه کنیم؟!/ دفاع رسانه جاسوس آمریکا از دلال کرسنت

واشنگتن پست با پرداختن به مسئله بازداشت شدن دلال اصلی قرارداد نفتی کرسنت، درباره دستگیری تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها در ایران با لحن عاجزانه‌ای پرسید: با ایران چه کنیم؟!

 

زنی که عامل اصلی«تحریم‌های فلج کننده» علیه ایران بود

هیلاری کلینتون می گوید: «توافق هسته ای به معنی دوستی ما با ایران نیست... به همه مصوبات در خصوص تحریم ایران رای مثبت می دادم... من و اوباما معتقد بودیم که باید با مشارکت جامعه جهانی ائتلافی بر علیه ایران شکل دهیم که بتواند ایران را در مقابل نوعی تحریم های فلج کننده قرار دهد.»

 

خودداری واشنگتن از پاسخ به سوالی درباره تفسیر شعار «مرگ بر آمریکا» توسط رهبر انقلاب

سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا در کنفرانس خبری از پاسخ به سوالی درباره تفسیر شعار «مرگ بر آمریکا» از سوی رهبر معظم انقلاب خودداری کرد.

 

شکایت همسر پنهانی ملک فهد و محکومیت شاهزاده

دادگاهی در لندن همسر پنهانی ملک فهد، پادشاه پیشین عربستان سعودی را محق دانست و با صدور حکمی فرزند فهد را به پرداخت بیش از 35 میلیون دلار به این زن مکلف کرد.

 

ایران و روسیه مقابل هم ایستادند/ روسیه خواستار رفتن اسد شد!

رسانه‌های غربی با استناد به بخشی از سخنان سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفتند و نوشتند که میان ایران و روسیه اختلاف افتاده است اما با دقت در سخنان خانم "ماریا زاخاروا" چنین اختلافی دیده نمی‌شود.

 

شانتاژ خبری بی‌بی‌سی درباره کی‌اف‌سی

"این مسئله در حالی اتفاق افتاد که تندروها در ایران از افزایش نفوذ غرب در جمهوری اسلامی نگران بوده و بهبود ارتباط با برخی کشورها شاهدی بر این مدعاست."

 

آمادگی ایران برای بدترین‌ها بعد از توافق/ بزرگترین زرادخانه موشکی منطقه دراختیار ایران

"یک منبع نظامی قطری می‌گوید ذخایر سلاح‌های متعارف ایران در منطقه بزرگترین بوده و تهدیدی برای کشورهای عربی و پایگاه‌های آمریکا در خاورمیانه می‌باشد."

 

فیلم/ گاف جالب صدای آمریکا +دانلود

اظهار نظر تلفنی کارمند صدای آمریکا به عنوان بیننده از کرج، یکی از آخرین گاف‌های این شبکه است.

 

نشریه آمریکایی: آیت‌الله خامنه‌ای از رهبران قدرتمند دنیا

در توضیح نشریه فوربس آمده است، موئلفه هایی چون«عمق نفوذ در افکار عمومی، منابع و امکانات در اختیار، فعال و اثر گذار در حوزه قدرت، جریان داشتن قدرت در حوزه های مختلف» ویژگی‌های‌ انتخابِ قدرتمندترین افراد جهان بوده است.

 

اگر کس دیگری‌ جای هاشمی بود، رسانه‌ها با‌ او‌ چه‌ میکردند؟!

اگر کس دیگری جز هاشمی بهانه دست دشمن داده و گفته بود دنبال بازدارندگی اتمی بودیم، با او چه برخورد و معامله‌ای می‌شد.

 

اختلاف نظر ایران و روسیه آغاز شد!

«اظهارات این مقام ایرانی و روسی موجب افزایش گمانه زنی ها در رابطه با اختلاف نظر روسیه و ایران در موضوع بشار اسد شده است ...»

 

شوک آمریکا از کی اف سی تهران

شرکت کی اف سی آمریکا در واکنش به تاسیس شعبه ای از این رستوران زنجیره ای در ایران اعلام کرد هیچ حق امتیازی به افرادی در ایران برای ایجاد شعبه کی اف سی داده نشده است و از انتشار خبرهایی در مورد گشایش رستوران غیرقانونی کی اف سی در تهران شوکه شده است.

 

واکنش سایت آمریکایی به هجمه "شعار مرگ بر آمریکا" در فضای مجازی

شبکه های اجتماعی در ایران اکنون به محلی برای شعار ها ضد آمریکایی تبدیل شده است و برخلاف سال های قبل اکنون حس ضد آمریکایی در شبکه های اجتماعی ایران در سالگرد گروگان گیری سفارت آمریکا بیشتر هم شده است.

 

روز جدید و گروگان‌گیری جدید ایران!/ شکار آمریکایی‌ها بلامانع است!

«"اد رویس" رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان بیانیه ای در واکنش به گزارشاتی که حاکی از دستگیری یک تبعه لبنانی آمریکایی مستقر در واشنگتن توسط دستگاه های امنیتی ایران است، منتشر کرد.»

 

تصاویر تکان دهنده از شهرک استراتژیک مورک سوریه

تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، نشان دهنده تخریب گسترده این منطقه توسط تروریست هایی است که تحت حمایت برخی کشورهای خارجی قرار دارند. این منطقه هفته گذشته توسط ارتش سوریه از تروریست ها بازپس گرفته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار