ششمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش ها با هدف ارتقاء سطوح علمی و صنعتی کشور با حضور استادانی از انگلیس ، المان ، ایتالیا ، استرالیا و هند در روزهای نوزدهم و بیستم ابان در تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 07 November 2015
محمد مهدوی در نشست خبری با بیان اینکه 9 نفر از استادان بین المللی حوزه نانو و خوردگی در کنگره حضور می یابند ، گفت : 406 مقاله تخصصی در 6 محور شامل پوشش سطح ، خوردگی ، رنگدانه ها ، فیزیک رنگ ، نانو رنگ و محیط زیست ، مباحث پیشرفته در سلولهای خورشیدی به دبیرخانه رسید که 324 مقاله پس از انجام داوری ها انتخاب و قرار شد 32 مقاله برتر در قالب سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارائه شود.

وی افزود : این کنگره با توجه به حضور استادانی از صنعت و دانشگاه از بار علمی و عملی بالایی برخوردار است و برای استفاده از دانش روز جهان در این بخش دو کارگاه هم به زبان انگلیسی با حضور استادان مدعو از المان و استرالیا با حضور صاحبان صنایع همچنین علاقمندان و فعالان حوزه صنعت برگزار می شود.

رئیس موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش هم در این نشست گفت : این موسسه بعنوان قطب علمی رنگ و پوشش در کشور از جاهایی است که به ارتباط بین صنعت و دانشگاه و مراکز علمی توجه دارد.

زهرا رنجبر با بیان اینکه تمام فارغ التحصیلان این موسسه بازار کار دارند و در واحدهای صنعتی و علمی و دانشگاهی مشغول به کار هستند ، افزود : از برنامه های ما حمایت از ایده هایی است که قابلیت تبدیل شدن به محصول را دارد.

معاون موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش هم با اشاره به فعالیت 19 ساله این موسسه گفت : ما در این سال ها علاو بر تربیت 80 فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد ، به حدود 200 نفر هم در حوزه های مهندسی رنگ ، مهندسی پلیمر و مهندسی چاپ اموزش دادیم.

محمدابراهیم علیا با اشاره به رشد 300 درصدی پروژه های این موسسه در 5 سال اخیر افزود: در حال حاضر40 نفر به عنوان عضو هیات علمی با ما همکاری و کسانی بعنوان استاد در این مجموعه کار می کنند که علاوه بر دارا بودن پروژه صنعتی بتوانند مشکلی از مشکلات صنعت را حل کنند.
ششمین کنگره بین المللی در روزهای 19 و 20 ابان در سالن تلاش وزارت تعاون ،کار و رفاه
اجتماعی برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار