رئیس هیئت تکواندو کرمانشاه در خصوص وضعیت مسعود حجی زواره تکواندوکار کرمانشاهی حاضر در مسابقات آزاد کرواسی گفت: وی به دلیل مصدومیت و برای تشدید نشدن آن از ادامه حضور در این مسابقات انصراف داد.
کد خبر: ۱۲۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 08 November 2015
رئیس هیئت تکواندو کرمانشاه در خصوص وضعیت مسعود حجی زواره تکواندوکار کرمانشاهی حاضر در مسابقات آزاد کرواسی گفت: وی به دلیل مصدومیت و برای تشدید نشدن آن از ادامه حضور در این مسابقات انصراف داد.

پیمان رفعتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تورنمنت آزاد کرواسی روز شنبه برگزار شد و مسعود حجی زواره نیز به عنوان نماینده وزن 80- کیلوگرم کشورمان در مسابقات حضور داشت.

وی ادامه داد: حجی زواره در حالی که دو پیروزی نیز کسب کرده بود به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو با صلاحدید کادر فنی از ادامه حضور در این مسابقات انصراف داد.

رفعتی خاطرنشان کرد: تکواندوکار کرمانشاهی قبلا نیز از ناحیه زانو دچار مشکل شده بود که در دو مسابقه اول این آسیب دیدگی مقداری تشدید شده بود و برای بدتر نشدن وضعیت، کادر فنی تشخیص داده بود حجی زواره از ادامه مسابقات انصراف دهد.

رئیس هیئت تکواندو کرمانشاه یادآور شد: به نظر می رسد انصراف حجی زواره از مسابقات تصمیم عاقلانه ای بود چرا که وی خود را برای آخرین مرحله مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو آماده می کند و آسیب دیدگی شدید ممکن بود وی را از حضور در این مسابقات که اواسط آذر ماه در مکزیک برگزار می شود، باز می داشت.

وی با بیان اینکه در آخرین رنکینگ المپیکی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، حجی زواره در رده پنجم وزن 80- کیلوگرم قرار گرفته است، گفت: وی موقعیت خوبی برای کسب سهمیه المپیک دارد و در صورتی که بتواند در مسابقات ماه آینده مکزیک مدال بگیرد می تواند سهمیه المپیک را نیز کسب کند.

رفعتی همچنین در خصوص نتایج دو مسابقه ای که حجی زواره در مسابقات آزاد بلژیک کسب کرده بود نیز گفت: وی در دیدار اول هفت بر سه از سد تکواندوکار صربستان گذشت و در مسابقه دوم نیز 12 بر هشت مقابل رقیب اوکراینی صاحب برتری شد.

تورنمنت آزاد کرواسی (G1)، روز شنبه با حضور 602 تکواندوکار از 52 کشور برگزار شد و به دارندگان مدال طلا 10 امتیاز، نقره 6 امتیاز و برنز 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات المپیکی برای کسب سهمیه ریو 2016 تعلق گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار