کد خبر: ۱۲۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 08 November 2015

با سپری شدن حدود یک ماه از اتفاقات دیدار تیم های پارسه و داماش از هفته ی دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور و ضربه ی وحشتناک دروازه بان پارسه، محمدباقر شعبانی که حافظ یعقوبی، هافبک داماش را روانه ی بیمارستان کرد، هنوز حکمی از سوی کمیته ی انضباطی صادر نشده است.

به گزارش تابناک گیلان به نقل از خزراسپورت، بیستم مهرماه سال جاری دو تیم برادرخوانده یعنی داماش و پارسه در دیداری جنجالی و پرحاشیه به تساوی دو بر دو دست یافتند.

در پایان این دیدار پربرخورد، حافظ یعقوبی هافبک داماش که در آن دیدار نیمکت نشین بود مورد حمله و ضربه ی دروازه بان پارسه، محمدباقر شعبانی قرار گرفت و به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد. شدت ضربه به نحوی بود که هافبک داماش در گفت و گویی، آن را به ضربات بروس لی در فیلم های رزمی تشبیه کرد [اینجا بخوانید]. این موضوع توسط باشگاه داماش و همچنین هیأت فوتبال گیلان [اینجا بخوانید] [اینجا بخوانید] پیگیری شد. ولی با گذشت حدود یک ماه هیچگونه رأیی برای این موضوع از سوی رییس گیلانی کمیته ی انضباطی صادر نشده است. جالب اینکه وی استاد محروم کردن تیم های گیلانی است و در یک چشم به هم زدن، برای محرومیت تیم های استانش رأی صادر می کند!

سؤالی که اینجا مطرح است اینست که آیا بازیکن داماش باید کشته شود تا برایش رأی صادر گردد؟ کاش مسئولان کمیته ی انضباطی جانب عدالت را رعایت کرده تا خدای ناکرده شک و شبهه ای برای آرای صادره از سوی این کمیته ی عدالت جو و عدالت محور به وجود نیاید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار