فرماندار پارس آبادمغان گفت: هم اکنون طرح گازرسانی به 70روستای این شهرستان مرزی در حال اجراست.
کد خبر: ۱۲۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶ 08 November 2015
به گزارش ایرنا، مهدی احمدی روز یکشنبه در بازدید از روستاهای بخش اسلام آباد افزود: پروژه های بسیار بزرگ و مهمی در این منطقه در حال انجام است که تکمیل و بهره برداری از آنها باعث تحرک و پویایی در اقتصاد شهرستان و استان و کشور خواهد شد .
وی با شاره به نقش و جایگاه ویژه روستائیان در عرصه های اقتصادی و تولیدی، اظهار کرد: اجرای طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری در مناطق روستایی سبب بهبود وضعیت اقتصاد کشور و افزایش میزان تولید انواع محصولات زراعی، دامی و باغی می شود.
وی همچنین در جمع مردم ، دهیاران و شورای روستاها اسلام آباد در مسجد روستای 'اروج قشلاقی' گفت: با عنایت و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب و تلاشهای تیم مذاکره هسته ای ایران، پیشرفت های خوبی در جهت رفع تحریم ها و ارتباط بین المللی حاصل شده است.
وی ادامه داد: با عملیاتی شدن برجام شاهد رشد و رونق اقتصادی و افزایش فرصت های اشتغال و سرمایه گذاری در کشور خواهیم بود.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر طرح های عظیمی در این شهرستان اجرا می شود، افزود: افتتاح پروژه های پایاب خدا آفرین، فرودگاه پارس آباد، عملیاتی شدن طرح آزاد راه پارس آباد – اردبیل و منطقه آزاد تجاری صنعتی در مغان ، موجب شکوفایی و رونق همه جانبه منطقه و افزایش درآمد منطقه خواهد شد.
وی خواستار تسریع در عملیات لایروبی دریاچه شهرک به عنوان مرکز گردشگری و تامین امنیت آب شبکه و راه و گاز و بهبود و تقویت برق و تامین آب شرب سالم و تعمیر و تجهیز مدارس و سرکشی بیشتر بهیاران و خدمات رسانی به کشاورزان و اجرای طرح های هادی روستایی شد.
فرماندار پارس آّباد در این سفر که مسوولان تعدادی از دستگاه های اجرایی شهرستان نیز وی را همراهی می کردند، از پروژه های عمرانی ، کوچه ها، مزارع ، مساجد و مراکز بهداشتی و خدماتی روستاهای ابراهیم کندی علیا و سفلی ، لوله دره، حاج حسن و لوله دره جمشید و روستاهای اروج قشلاقی، عمران، مراد، الماس و اسماعیل بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این روستاها قرار گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار