کد خبر: ۱۲۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 08 November 2015

شهردار کرج با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای احداث فاز نخست تقاطع شهدای حصارک گفت: این پروژه عظیم از مطالبات 20 ساله مردم استان البرز بوده است.

به گزارش ایرنا، علی ترکاشوند روز یکشنبه در نشست شورای اداری البرز که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در استانداری البرز برگزار شد، افزود:

پیش از این مسیر کرج-کمالشهر اغلب مواقع به علت حجم بالای ترافیک یکطرفه می شد و مردم با مشکلات عدیده ای روبرو شدند.

وی بیان داشت: ساخت این تقاطع اگر چه در حوزه اختیارات مدیریت شهری نبود اما با پیگیری نمایندگان مردم در مجلس و ملاحظات قانونی بین کلانشهر کرج و کمالشهر

، شورا وشهرداری کرج به ساخت آن اهتمام ورزیدند.

ترکاشوند گفت: تقاطع غیر همسطح شهدای حصارک از شش مجموعه پل تشکیل شده و دارای سه سطح است.

وی یادآور شد: فازنخست این تقاطع که امروز به بهره برداری رسید، اصلی ترین بخش سازه بود که 960متر طول دارد.

شهردار کرج گفت: سه خط عبوری و 170 متر عرشه روی اتوبان کرج - قزوین احداث شده است که روزانه هزاران خودرو از روی آن عبور خواهد کرد.

ترکاشوند اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی در شهر کرج با بودجه 17هزار میلیارد ریالی که 60 درصد آن غیر نقدی است به خوبی پیش می رود و اگر بتوانیم بحث نقدی را در بودجه حل و فصل کنیم به موفقیت خوبی دست خواهیم یافت.

شهردار کرج تاکید کرد: برای رونق ساخت و ساز لایحه ای تقدیم شورا ی شهر کرده ایم که براساس آن تا 23درصد به مردم تخفیف داده می شود.

شهردار کرج گفت: شهرداری کلانشهر کرج برای برون رفت از مشکلات مالی به رویکردتهاتر روی آورده است بطوریکه 40 درصد بودجه تقاطع غیر همسطح شهدای حصارک از محل بودجه غیر نقدی تامین شد.

وی افزود: همچنین تکمیل پروژه بزرگراهی شهید همت نیز 80 درصد به صورت غیر نقدی و 20 درصد به صورت نقد با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار