کد خبر: ۱۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷ 10 March 2015
نماینده ولی‌فقیه در سپاه البرز گفت: علما، طلاب و روحانیون می‌توانند برای اجرایی شدن پیام سال مقام معظم رهبری نقش بسزایی را ایفا کنند.
به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجواد موحد در همایش طلایه‌داران بصیرت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه وجود روحانیون و علما در جامعه حضور موثر در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است، اظهار داشت: در زمینه‌های دیگر نیز این افراد اثرگذار هستند.
وی با بیان اینکه برای ایجاد آمادگی ذهنی این دسته از افراد نسبت به حوادث داخلی، منطقه‌ای و پیرامونی همایش‌هایی در قالب طلایه‌داران بصیرت برگزار می‌شود، افزود: مسائل لازم را به روحانیون و طلاب در قالب تحلیل‌های سیاسی و اخبار و اطلاعات منطقه‌ای قرار می‌دهیم. نماینده ولی‌فقیه در سپاه البرز با تاکید بر اینکه با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی البرز و نهاد ولی فقیه در سپاه البرز این همایش برگزار شد که با استقبال چشمگیر طلاب رو‌به‌رو بود، خاطرنشان کرد: این همایش با حضور خواهران و برادران محصل حوزه‌های دینی استان برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین موحد با بیان اینکه در ایام فاطمیه منابر و محافل فعال است، تصریح کرد: با توجه به اینکه حاضرین این همایش از سخنرانانی هستند که از اطلاعات مفیدی بهره‌مندند در این جلسه خوراک فکری خوبی به  واعظان داده می‌شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن سال نو و اعلام پیام سال از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: علما، طلاب و روحانیون می‌توانند برای اجرایی شدن آن پیام نقش بسزایی داشته باشند.
نماینده ولی‌فقیه در البرز با تاکید بر اینکه این همایش به صورت متناوب در طول سال برگزار می‌شود، گفت: 400 نفر از طلاب در این همایش حضور پیدا کردند که به صورت گزینشی دعوت شدند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین موحد با تاکید بر لزوم ترویج سبک زندگی فاطمی(س) خاطرنشان کرد: این مهم بدون بهره‌گیری از الگوهای الهی نظیر اولیاء خدا و اهل‌بیت(ع) میسر و محقق نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار