مسئولان اسلام آبادغرب از سارا شیربیگی فوتسالیست ملی پوش این شهرستان تجلیل کردند.
کد خبر: ۱۲۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 10 November 2015
مسئولان اسلام آبادغرب از سارا شیربیگی فوتسالیست ملی پوش این شهرستان تجلیل کردند.

فرماندار اسلام آبادغرب با حضور در منزل این ورزشکار گفت: بانوان دارای قابلیتهای فراوانی در تمامی رشته های ورزشی هستند که با نگاه ویژه و باور به توانایی های آنان از جانب مسئولان بی شک خواهند توانست برای کشورمان در رقابت های ورزش قهرمانی افتخارآفرینی کنند.

افشین کریمی افزود: بانوان ما توانسته اند با تلاش و پشتکار خود را اثبات کنند و امروز بخش اعظم باورهای منفی گذشته نسبت به ورزش بانوان از بین رفته و خوشبختانه ورزش بانوان سیر سعودی پیدا کرده است.

کریمی گفت: وجود بانوانی چون خانم شیربیگی برای جامعه ورزش بسیار ارزشمند است و افتخار می کنیم خانم گل فوتسال کشور اهل شهر اسلام آبادغرب است.

وی با اشاره به میزبانی اسلام آباد در مسابقات ورزشی بزرگ کشور در سال جاری گفت: به همت مسئولان و بدون داشتن ردیف اعتباری رخدادهای بزرگ ورزشی در سطح کشور از جمله مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد در رده سنی جوانان و مسابقات لیگ کشتی را میزبانی کردیم و تا آنجایی که بتوانیم برای ورزش شهرستان و ورزشکاران این دیار قهرمان پرور کوتاهی نخواهیم کرد.

وی اظهار کرد: به هیچ عنوان نباید تیم های ورزشی و ورزشکاران شهرستان به دلیل نداشتن هزینه های جزئی از حضور در مسابقات ورزشی محروم شوند و از مدیراداره ورزش و جوانان می خواهم برای حوزه کاری خود برنامه ریزی لازم داشته باشد و اگر نیاز باشد در هر برنامه ورزشی از تمام پتانسیل شهرستان برای درخشش ورزشکاران استفاده خواهیم کرد.

فرماندار اسلام آبادغرب در پایان خطاب به خانم شیربیگی گفت: پاس زیبای شما که منجر به گل برتری تیم ملی فوتسال بانوان کشور در مقابل ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان آسیا در کشور مالزی شد به یاد ماندنی است.

در پایان این مراسم خانم شیربیگی ضمن قدردانی از حضور مسئولان گفت: تمام تلاش و همت خود را برای حضور اثرگذار در مسابقات جهانی فوتسال بانوان بکار خواهم بست.

در این مراسم با اهدا لوح یادبود وهدایایی از این قهرمان ملی قدردانی بعمل آمد.

اسلام آباد غرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار