عضو خانه مطبوعات استان ایلام از برگزاری تور خبرنگاران ایلامی به مقصد بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵ 11 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، عضو خانه مطبوعات استان ایلام از برگزاری تور خبرنگاران ایلامی به مقصد بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات خبر داد.

شاهوردی در گفتگو با خبرگزاری کردپرس گفت: برگزاری تور خبرنگاران به مقصد نمایشگاه همانند سالهای گذشته با همکاری خانه مطبوعات و اداره کل ارشاد اسلامی برگزار شده و امسال نیز تعدادی از خبرنگاران ایلامی مهمان غرفه استان ایلام و دیگر غرفه های نمایشگاه هستند.
وی افزود: این تور خبرنگاری به مدت دو تا سه روز بوده و از روز سه شنبه تا پنجشنبه به طول می انجامد و در این مدت خبرنگاران ایلامی از غرفه های گوناگون نمایشگاه بازدید و همچنین با رسانه ها و خبرنگاران دیگر استانها بحث و تبادل نظر خواهند کرد.
عضو خانه مطبوعات ایلام همچنین به حضور خوب استان ایلام در نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه امسال بیش از 30 نشریه و رسانه فعال این استان شامل نشریات محلی ، خبرگزاری ها و پایگاههای خبری تحلیلی در نمایشگاه حضور دارند و تازه ترین دستاوردهای خود را برای علاقه مندان نمایش خواهند داد.
شاهوردی تصریح کرد: غرفه استان ایلام در نمایشگاه مطبوعات امسال با فضایی مناسب تر از سالهای گذشته و درکوراسیونی زیبا ظرفیت های مطبوعاتی استان ایلام را به علاقه مندان عرضه کرده است./پ

منبع: خبرگزاری کرد پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار