حقیقت پور :
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقاد جمعی از خبرنگاران در رابطه با عزل و نصب های سیاسی و فامیلی در استان گفت: از تمامی مسئولان در استان انتظار می رود مراقب سهم خواهی های غیر اصولی اطرافیان خود باشند ...
کد خبر: ۱۲۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 11 November 2015

مسئولان و به ویژه مقامات معنوی مراقب سهم خواهی اطرافیانشان باشند / استاندار در عزل و نصب ها به دنبال پرتاب مشکلات به سمت نمایندگان است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقاد جمعی از خبرنگاران در رابطه با عزل و نصب های سیاسی و فامیلی در استان گفت: از تمامی مسئولان در استان انتظار می رود مراقب سهم خواهی های غیر اصولی اطرافیان خود باشند .

به گزارش تابناک اردبیل، منصور حقیقت پور افزود: شایسته است که مسئولان در این رابطه امام راحل و رهبر معظم انقلاب را سرمشق خود قرار دهند که هرگز اجازه ندادند دولت های وقت با اختصاص سهمی از پست ها به اطرافیان آنها ، برای عزل و نصب های غیر اصولی خود مشروعیت ایجاد کنند.

منصور حقیقت پور که در نشست با خبرنگاران سخن می گفت ادامه داد: به نظر می رسد استاندار اردبیل در عزل و نصب مدیران به دنبال پرتاب مشکلات به سمت نمایندگان است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه به عنوان یکی از نمایندگان استان در جریان برخی عزل و نصب های استاندار نبوده و در این مورد دخالت نکرده است اضافه کرد: شاید برخی نمایندگان بیشتر از بنده از روند عزل و نصب ها مطلع بوده و در آن دخالت می کنند اما من معتقدم استاندار خودش مدیرانش را انتخاب کند و در قبال انتخابهایش پاسخگو باشد، با این حال این حق برای من نماینده محفوظ است که با مدیران ضعیف برخورد کنم.

وی با بیان اینکه برخی شلختگی های مدیریتی موجود در استان مانع توسعه منطقه شده است ادامه داد: برغم دارا بودن نیروهای متعدد توانمند، برخی از مدیران و مسئولان استان واقعا در حد و اندازه مسئولیتی که بر عهده گرفته اند نیستند.

حقیقت پور با خاطرنشان کردن وضعیت فعلی طرح های مربوط به شرکت سرمایه گذاری تیراژه ، کارخانه تولید سوخت هواپیما و چند گروه سرمایه گذاری دیگر تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از طرح های سرمایه گذاری که بنده یا دیگر دوستان به استان آورده ایم، به خاطر بی برنامه گی نظام اداری برخی سازمانها و نبود نگاه توسعه محور در نزد برخی مدیران و کارشناسان در جا می زنند و متوقف شده اند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
آقای حقیقت پور بهتر است نیم نگاهی به منتسبین خود در ادارات داشته باشد و پاسخ دهد مثلاً معاون پارک علم و فناوری کارمند کجابوده است؟یا فلان مدیرکل علی رغم ضعف مدیریتی چگونه تا الآن عوض نشده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار