زادهوش:
تابناک: یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از رسانه‌ای که آزاده باشد کار برمی‌آید، اما رسانه‌ای که پول می‌گیرد تا خبر بزند به هیچ دردی نمی‌خورد؛ رسانه وابسته در دیدگاه من محکوم است.
کد خبر: ۱۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸ 11 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عدنان زادهوش شامگاه گذشته (سه شنبه) در راستای سلسله جلسات میز تحلیل، بررسی بودجه فرهنگی و رسانه‌ای شهرداری اصفهان در سال 94 اظهار کرد: بودجه اختصاص یافته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان یک میلیارد و 141 میلیون تومان است و بر اساس آن یک میلیارد و 500 میلیون تومان به بخش ورزش، 255 میلیون تومان به بخش تفریحی، 452 میلیون تومان به کتابخانه‌ها و 59 میلیون تومان به بخش هنری اختصاص داده شده است، همچنین هزینه‌های خود سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان نزدیک به 48 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه فکر نمی‌کنم در هیچ جایی مشکل بودجه وجود داشته باشد و ما پیگیر نبوده باشیم، ادامه داد: بودجه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان 20 درصد افزایش یافته و نظارت خواهیم کرد که بودجه در مسیر خودش خرج شود.

اين عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری باید بودجه خودش را به مردم اعلام کند، عنوان کرد: کار اشتباهی است که بودجه شهرداری اعلام نمی‌شود. به اعتقاد بنده بودجه باید در ویترین شهرداری باشد تا همه مردم ببینند، اما متأسفانه چنین کاری را انجام نمی‌دهند. البته یک سال این شفاف‌سازی صورت گرفت، اما دیگر شاهد آن نبودیم.

زادهوش با بیان اینکه اعتقاد داریم اگر امکان دارد بودجه شهرداری را در خانه مردم هم بدهیم، افزود: ایراد شهرداری عدم شفافیتش است. این دوره از شورا نیز به شهرداری تذکر داده شد که شفافیت تحت هر شرایطی انجام شود و بدانند که این امر ساده‌ای نیست بلکه عین تدبیر است.

وی با اشاره به رسانه‌های شهرداری اصفهان، گفت: باید خدماتی که شهرداری انجام می‌دهد به مردم ارائه شود، اما گفتن خدمات با مجیزگویی تفاوت دارد. رسانه‌ای که تنها به تعریف و تمجید بپردازد ضرر زننده خواهد بود، البته نه تنها اصفهان زیبا و ایمنا بلکه بقیه رسانه‌های استان هم خوب کار نمی‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رسانه باید آزاده باشد، اضافه کرد: از رسانه‌ای که آزاده باشد کار برمی‌آید، رسانه‌ای که پول می‌گیرد تا خبر بزند به هیچ دردی نمی‌خورد؛ رسانه وابسته در دیدگاه من محکوم است.

زادهوش با بیان اینکه بعد از هفت سال بودجه رسانه‌های شهرداری به صفر رسیده است، گفت: رسانه‌های شهرداری درست کار نکردند به همین دلیل بودجه را قطع کردیم، اما مطمئن باشید اگر درست هم کار می‌کردند باز هم بودجه‌شان را قطع می‌کردیم.

وی افزود: دنیای غرب بد است، اما رسانه‌هایش به مردم جهت می‌دهند؛ به اعتقاد بنده مطبوعات باید جلوی دزدی‌ها را بگیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار