سید حمید طهایی عالی‌ترین نماینده دولت در البرز ظهر امروز شخصا در نقاط حادثه خیز این استان حضور یافت و به تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان دستور آماده‌باش کامل داد.
کد خبر: ۱۲۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 11 November 2015

به گزارش تابناک – البرز: از ابتدای مهر ماه سال جاری که در حقیقت آغاز فصل زراعی به شمار می‌آید، شاهد بارندگی‌های خوبی در البرز بودیم و میزان بارش‌ها به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته است.

در این ارتباط منصور رحمانیان مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز گفته است که بارش‌ها در شهرستان کرج در مقایسه با میانگین بلند مدت 116 درصد افزایش داشته است.
حجم بارش باران در استان البرز، احتمال وقوع سیلاب و آب گرفتگی معابر را افزایش و هواشناسی هشدارهایی را در این زمینه داده است.
از سوی دیگر سید حمید طهایی عالی‌ترین نماینده دولت در البرز ظهر امروز شخصا در نقاط حادثه خیز این استان حضور یافت و به تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان دستور آماده‌باش کامل داد.
استاندار البرز با اشاره به شرایط جوی و استمرار بارش‌ها در استان البرز گفت: دستگاه‌های خدمات رسان در استان البرز در حالت آماده باش قرار دارند.

حمید طهایی در بازدید میدانی از سطح شهر کرج با اعلام اینکه با توجه به گزارش‌های هواشناسی مبنی بر بارش‌ها طی روز گذشته و امروز تمامی دستگاه‌های خدمات رسان در استان البرز و ستاد مدیریت بحران استان به حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: روند بارش‌ها در سال جاری مطلوب‌تر از سال گذشته است اما باید برای آن برنامه‌ریزی جامعی را در نظر بگیریم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال گذشته کمبود بارش‌ها را تجربه کردیم امسال با آغاز فصل پاییز بارش‌های خوبی را داشتیم که با مدیریت درست می‌توانیم برخی از کمبودها در حوزه آب را جبران کنیم.

طهایی با اعلام اینکه مردم همچنان در صرف جویی آب دقت کافی را داشته باشند افزود: برای اینکه از بحران کمبود آب در استان خارج شویم، شهروندان همچنان باید الگوهای مصرف آب را رعایت کرده و از هدر رفتن این سرمایه به شدت بپرهیزند.

وی ادامه داد: با توجه به بارش‌های اخیر با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکلی در سطح شهر اعم از آبگرفتگی گزارش نشده است.

استاندار البرز بیان داشت: در این راستا و با توجه به استمرار بارش‌ها مدیریت بحران و دستگاه‌های خدمات‌رسان باید از تمام توان خود برای خدمات رسانی‌ها به مردم و شهر استفاده کنند تا مشکلی پیش نیاید.

لازم به توضیح است،‌ شب گذشته نیز که بیشترین حجم بارندگی‌ها در البرز اتفاق افتاد، استاندار البرز تا حدود 3 بامداد به همراه مدیران ارشد استان البرز و معاونان و مدیر کل روابط عمومی استانداری البرز به صورت سرزده در خیابان‌های کرج حضور داشت و از نزدیک به روند خدمت رسانی دستگاه های مختلف از جمله خدمات شهری شهرداری کرج نظارت کرد.

حضور استاندار البرز تا این ساعات از شب، جالب توجه بوده و نیروهای خدماتی با مشاهده حضور مدیران ارشد استان البرز، از این اقدام تقدیر کردند.

از سوی دیگر مهدی مهرور مدیر کل بحران استان البرز نیز شب گذشته در محل دفتر کار خود حضور داشت و از نزدیک بر روند خدمت رسانی نظارت داشت.

نیروهای مدیریت بحران استان البرز تا حدود صبح امروز در معابر عمومی حضور داشته و بر فعالیت دستگاه‌های خدمات رسان نظارت داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار